ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ျဖစ္ေပၚေနေသာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆုိ႔မႈ ျဖစ္စဥ္မ်ား ကုိ
ေလ့လာၾကည့္မည္ ဆုိပါကယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာ (ကားပါကင္) မ်ား တြင္
စည္းမဲ့ကမ္းမဲ့ ယာဥ္ ရပ္တန္႔ နားေနမႈမ်ားလည္း ပါဝင္ေန သည္ျဖစ္ရာ ယင္းအတြက္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ယာဥ္ရပ္နားခြင့္ ေကာက္ခံမႈမ်ား ဖ်က္သိမ္းျခင္း အေပၚ
ျပန္လည္ သုံးသပ္ သင့္ေၾကာင္း ကြၽမ္းက်င္သူမ်ားက အႀကံျပဳ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ယာဥ္ ရပ္နားခြင့္ ေကာက္ခံမႈမ်ားကို မတ္လ အတြင္းက
ဖ်က္သိမ္းခဲ့ရာ ယာဥ္ ရပ္နား ရန္ေနရာမ်ားတြင္ စနစ္တက်
ရပ္တန္႔နားျခင္းမ်ားကို မျပဳလုပ္ၾကဘဲ ႀကံဳသလုိ ရပ္တန္႔ထားျခင္း၊ အခ်ဳိ႕
လမ္းမႀကီး နံေဘးတြင္ ႏွစ္ထပ္သုံးထပ္ အထိပင္ ရပ္နားထားျခင္း ျဖစ္ေနသည့္
အတြက္ ေလးလမ္းသြား၊ ႏွစ္လမ္းေမာင္း လမ္းမႀကီးမ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာ တစ္ခုစီသာ
အသုံးျပဳႏုိင္ၿပီး ယာဥ္ စက္ပ်က္ျခင္း သုိ႔မဟုတ္ လမ္းဆုံမ်ားတြင္ အခ်က္ျပ
မီးပိြဳင့္မ်ား ခြၽတ္ယြင္းမႈမ်ား ရိွပါက ယာဥ္တန္းမ်ားသည္
ပိတ္ဆို႔က်ပ္ေတာင့္ ေနသျဖင့္ ေလးငါးနာရီ အထိ အခ်ိန္ ကုန္ေအာင္ ေစာင့္ဆုိင္း
ေနရတတ္ေၾကာင္း၊ ထို႔ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ တြင္ ယာဥ္ရပ္နားခြင့္
ေကာက္ခံမႈမ်ား ဖ်က္သိမ္းျခင္း အေပၚ ျပန္လည္ သုံးသပ္သင့္ေၾကာင္း ကုန္းလမ္း
ပုိ႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ အၿငိမ္းစား အရာရိွတစ္ဦးက
ေျပာၾကားခဲ့သည္။
''ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္ေတာင့္ ပိတ္ဆုိ႔မႈ ျဖစ္ေပၚေစတဲ့
အခ်က္ေတြ ထဲမွာလည္း လုံေလာက္တဲ့ ကားပါကင္ေတြ မရိွတာလည္း ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့
လုံေလာက္တဲ့ ကားပါကင္ေတြ ရိွတယ္ဆုိတာနဲ႔ မၿပီးေသးဘူး။ အဲဒီမွာ စနစ္တက်
ရပ္နားထားၾကဖို႔ လုိတယ္။ အိမ္မွာ ကားထားစရာ ေနရာ မရိွတာနဲ႔ ကားပါကင္မွာ
ေန႔ေရာညပါ ရပ္နား ထားတာမ်ဳိး မရိွသင့္သလုိ ႀကံဳသလုိ သင့္သလုိ
ႏွစ္ထပ္သုံးထပ္ ရပ္တာမ်ဳိးေတြလည္း မလုပ္သင့္ ပါဘူး။ ဒီအတြက္ စနစ္တက်
ျဖစ္ေအာင္ ကားပါကင္ေၾကး မေကာက္ဘဲ ထားတာကုိ ျပန္စိစစ္ သင့္ပါတယ္။ ေနာက္
တစ္ခုက မီးပိြဳင့္မွာ ေကြ႕ေၾကာအတြက္ မီးဝါကုိ အၾကာႀကီး ေပးထားတာ အဲဒါလည္း
အလြန္ အႏၲရာယ္မ်ားတဲ့ အတြက္ စနစ္တက် တြက္ခ်က္ၿပီးေတာ့မွ လုပ္သင့္ပါတယ္'' ဟု
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ ယာဥ္စည္းကမ္း ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈ ေကာ္မတီမွ
အၿငိမ္းစား ဒုတိယ ရဲမွဴးႀကီး တစ္ဦးကလည္း ျဖည့္စြက္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment