အစိုးရဌာနမ်ားတြင္ လက္ရွိအသံုးျပဳေနေသာကားမ်ားမွာ ေဟာင္းႏြမ္း သက္တမ္း
လြန္ေနၿပီျဖစ္ၿပီး ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံျခင္းမျပဳဘဲ
ဆက္လက္အသံုးျပဳေနဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာ န ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးသန္းေဌး က ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ပံုမွန္အစည္းအေ၀းတြင္ ေျပာၾကားသည္။
ေအာက္တိုဘာ ၂ ရက္က ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းတြင္ ေ၀ါမဲ ဆႏၵနယ္မွ
ဦးျမင့္ေရႊ၏ အစိုးရဌာနမ်ားမွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ႏွင့္ပတ္သက္ ၿပီး
ေမးျမန္းျခင္းကို ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးက ျပန္လည္ေျဖၾကားျခင္းျဖစ္သည္။
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းအပ္နွံမႈစနစ္အရ လက္ခံရာတြင္ ပုဂၢလိကပိုင္ယာဥ္မ်ားကိုသာ
အစားထိုးအပ္ႏွံေစခဲ့ၿပီး အစိုးရ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားမွ ကားမ်ားကို အစားထုိး
လဲလွယ္မည္ဆိုပါက ႏိုင္ငံေတာ္ ဘတ္ဂ်က္မွ က်ပ္သန္းေပါင္းမ်ားစြာ
ကုန္က်မည္ဆိုေသာေၾကာင့္ လဲလွယ္ျခင္းမျပဳေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးကဆိုသည္။
““ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ၀န္ထမ္းဖယ္ရီေတြကိုေတာ့ လဲေပးသင့္ေနၿပီ။ ကားေတြက
အဆင့္အတန္းမမီေတာ့ဘူး။ အရာရွိေတြရဲ႕ကား က ေနာက္ဆံုးေမာ္ဒယ္ေတြ ျဖစ္ေနၿပီ””
ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ ၀န္ထမ္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။
သို႔ေသာ္ အစိုးရဌာနတြင္း လိုအပ္ခ်က္မ်ားအရ ၂၀၁၂-၁၄ မွ စတင္ၿပီး
စုစုေပါင္းယာဥ္ႀကီး ယာဥ္ငယ္ ၃၀၀၀ နီးပါး တင္သြင္းအစားထိုးရန္
အစီအစဥ္မ်ားရွိေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္သည္။
လက္ရွိအစိုးရ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားတြင္ အသံုးျပဳေနေသာ ကားအစီးေရမွာ ၄၀ယ၀၀၀
ေက်ာ္ရွိၿပီး ၂၀၀၀၀ ေက်ာ္မွာ ႏွစ္ ၂၀ သက္တမ္းရွိေနၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း စာရင္း၀င္ေနေသာ္လည္း ဆက္လက္အသံုးျပဳေနဆဲျဖစ္သည္။
အစိုးရ၀န္ႀကီးဌာနမ်ား၌ လတ္တေလာတြင္ ႀကိဳပို႔ယာဥ္အမ်ားစုမွာ ႏွစ္
သက္တမ္းၾကာျမင့္ေနၿပီျဖစ္သည့္ တီအီး၊ ရိန္းဂ်ား၊ ဘီအမ္ယာဥ္မ်ားကိုသာ
အဓိကအသံုးျပဳေနၿပီး အခ်ဳိ႕ေသာ ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားတြင္မူ မီနီဘတ္စ္မ်ားကို
အသံုးျပဳေနေၾကာင္း အစိုးရ၀န္ထမ္းမ်ားထံမွ သိရသည္။
အခ်ိဳ႕ေသာ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားတြင္မူ ဌာနတြင္းအသံုးျပဳရန္အတြက္ ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း
အပ္ႏွံစရာမလိုဘဲ အလြတ္တင္သြင္းခြင့္အျဖစ္
တန္ဖိုးျမင့္ေမာ္ဒယ္ကားသန္႔မ်ားအား ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားမွတစ္ဆင့္
၀ယ္ယူရန္ တင္ဒါေခၚယူမႈမ်ားစြာ ရွိခဲ့သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ ၀န္ထမ္းႀကိဳပို႔ယာဥ္တစ္စီး အား ေတြ႔ရစဥ္ ဓာတ္ပံု-ေဂ်ေမာင္ေမာင္(အမရပူရ)
7 DAY DAILY
No comments:
Post a Comment