ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီက လာမည့္ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာႏွစ္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၏ ဘတ္ဂ်က္တြင္ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတား ခုနစ္စင္း တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားၿပီး ကမ္းနားလမ္းသစ္ႏွင့္ ကမ္းနားလမ္းေဟာင္း(စဥ့္အိုးတန္း သေဘၤာဆိပ္ ၀င္ထြက္ေပါက္အနီး) ေဆာက္လုပ္ရန္ က်ပ္သန္း ၁၀၀၀၊ ကမ္းနားလမ္းသစ္ႏွင့္ ကမ္းနားလမ္းေဟာင္း (ဗိုလ္တေထာင္ေစတီေတာ္ ၀င္ထြက္ေပါက္အနီး) ေဆာက္လုပ္ရန္ က်ပ္သန္း ၁၀၀၀၊ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ ဦး၀ိစာရလမ္း (ေရႊတိဂံုဘုရား အေနာက္ဘက္မုခ္အနီး) ေဆာက္လုပ္ရန္ သန္း ၁၀၀၀၊ ျပည္လမ္း(မဟာၿမိဳင္ႏွင့္ အထက-၂ စမ္းေခ်ာင္းေရွ႕) ေဆာက္လုပ္ရန္ သန္း ၁၀၀၀၊ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္ ဘုရင့္ေနာင္လမ္း၊ နာနတ္ေတာလမ္းႏွင့္ လွည္းတန္းလမ္းဆံုတြင္ ေဆာက္လုပ္ရန္ သန္း ၁၇၀၀၊ ျပည္လမ္း (ပညာေရးတကၠသိုလ္ေရွ႕) တြင္ ေဆာက္လုပ္ရန္ သန္း ၁၀၀၀ ႏွင့္ ျပည္လမ္း ရွစ္မိုင္ခံုးေက်ာ္တံတား အဆင္းတြင္ ေဆာက္လုပ္ရန္ က်ပ္သန္း ၁၀၀၀ ေတာင္းခံထားျခင္း ျဖစ္သည္။
“လူကူးခံုးေက်ာ္တံတား တစ္စင္းကို သန္း ၁၀၀၀ တင္ထားတယ္။ အခ်ိဳ႕တံတားေတြဆိုရင္ မလိုအပ္ဘူးလုိ႔ မလုပ္ပါနဲ႔လို႔ ေျပာထားတယ္။ ဥပမာ- ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ ဦး၀ိစာရလမ္း (ေရႊတိဂံုဘုရား အေနာက္ဘက္မုခ္အနီး) မွာ လူကူးခံုးေက်ာ္ေဆာက္ဖို႔ မလိုအပ္ပါဘူး”ဟု ပန္းဘဲတန္းၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္အမွတ္(၁) ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးသန္းႏိုင္ဦးက ဆိုသည္။
ယခင္ ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္က လူကူးခံုးေက်ာ္တံတား တစ္စင္းလွ်င္ က်ပ္သန္း ၂၀၀ သာ ေတာင္းခံခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ လာမည့္ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား ေဆာက္လုပ္ရန္ တစ္စင္းလွ်င္ က်ပ္သန္း ၁၀၀၀ ေတာင္းခံထားျခင္းေၾကာင့္ ေတာင္းခံေငြမ်ားစြာ ကြာျခားေနၿပီး မည္သည့္ပံုစံမ်ိဳးျဖင့္ တည္ေဆာက္မည္ဆိုသည္ကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၆ ဒီဇင္ဘာ ၈ ရက္ တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းတြင္ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္အခ်ိဳ႕က ေမးခြန္းထုတ္ခဲ့ၾကသည္။
ထုိသုိ႔ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္အခ်ိဳ႕ ေမးခြန္းထုတ္ခဲ့သည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီက လာမည့္ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာႏွစ္၌ လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား ေဆာက္လုပ္ရန္ တစ္စင္းလွ်င္ က်ပ္သန္း ၁၀၀၀ ေတာင္းခံထားမႈမွာ ေဆာက္လုပ္မည့္ေနရာ၊ တံတား၊ ဒီဇုိင္းပံုစံေပၚ မူတည္၍ ကုန္က်ႏိုင္သည့္ ခန္႔မွန္းလ်ာထားမႈ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ ဦးေမာင္ေမာင္စိုးက ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၆ ရက္တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္အစည္းအေ၀းတြင္ ရွင္းလင္းခဲ့သည္။
“လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး လူကူးခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားအား က်ပ္ သန္း ၂၀၀ လ်ာထားခဲ့ရာမွာ စက္ေလွကား၊ အမိုးအကာ ပါ၀င္ျခင္း မရွိခဲ့ပါဘူး။ အမွန္ေဆာင္ရြက္ရာမွာ ျပည္သူလူထု၏ ေတာင္းဆိုခ်က္အရ စက္ေလွကား၊ အမိုးအကာ ထည့္သြင္း ေဆာင္ရြက္ရသည့္အတြက္ အမွန္ကုန္က်ေငြ က်ပ္သန္း ၄၀၀ ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၁၇-၂၀၁၈ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွာ လ်ာထားတဲ့ တံတားေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေနရာရယ္၊ တံတား အရွည္၊ အျမင့္နဲ႔ တံတားရဲ႕ဒီဇိုင္းပံုစံ ထုတ္လုပ္ေပၚမူတည္၍ ကုန္က်ႏိုင္တဲ့ ခန္႔မွန္းလ်ာထားမႈျဖစ္ေၾကာင္း အေသးစိတ္စာရင္းမွာ တင္ျပထားၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ အမွန္ေဆာင္ရြက္တဲ့အခါ ေကာ္မတီေတြရယ္၊ ကြၽန္ေတာ္တို႔ Third Party ရယ္၊ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြရယ္ စစ္ေဆးၿပီးမွ အမွန္တကယ္ ကုန္က်ေငြကို သံုးစြဲမွာျဖစ္ပါတယ္”ဟု ျပန္လည္ ရွင္းလင္းခဲ့သည္။
Credit To >>> Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment