ဆန္းတို႔စ္အသင္းမွ ေပါင္စတာလင္ သန္း(၅၀)ျဖင့္ ဘာစီလိုနာက ဝယ္ယူခဲ့ေသာ ဘရာဇီးလ္ လက္ေရြးစင္ လူငယ္ တိုက္စစ္မွဴးသည္ လာလီဂါတြင္ ျပစ္ဒဏ္က်ဴးလြန္မႈ (၃၂)ႀကိမ္ ႀကံဳေတြ႕ၿပီး ျဖစ္သည္။
လာလီဂါ၏ လူခ်အခံရဆံုး ကစားသမားအျဖစ္ ေနမာရပ္တည္
စပိန္လာလီဂါတြင္ ၿပိဳင္ဘက္ ကစားသမားမ်ားက ပစ္မွတ္ထား လူခ်ျခင္း အခံရဆံုး ကစားသမားအျဖစ္ ေနမာက ရပ္တည္ေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ဆန္းတို႔စ္အသင္းမွ ေပါင္စတာလင္ သန္း(၅၀)ျဖင့္ ဘာစီလိုနာက ဝယ္ယူခဲ့ေသာ ဘရာဇီးလ္ လက္ေရြးစင္ လူငယ္ တိုက္စစ္မွဴးသည္ လာလီဂါတြင္ ျပစ္ဒဏ္က်ဴးလြန္မႈ (၃၂)ႀကိမ္ ႀကံဳေတြ႕ၿပီး ျဖစ္သည္။ အျခား ဘရာဇီးလ္သား တစ္ဦးျဖစ္ၿပီး စပိန္လက္ေရြးစင္ဘဝ ခံယူရန္ ႀကိဳးစားေနသည့္ အက္သလက္တီကို မက္ဒရစ္ တိုက္စစ္မွဴး ဒီေယဂို ေကာ္စတာသည္လည္း ေနမာကဲ့သို႔ပင္ ၿပိဳင္ဘက္မ်ား၏ ပစ္မွတ္ထား တားဆီးမႈမ်ားအတြက္ အဓိက ဆြဲေဆာင္မႈတစ္ ခု ျဖစ္ေနေၾကာင္း မွတ္တမ္းမ်ားက ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
ေနမာသည္ ၿပိဳင္ဘက္မ်ား အဝါကတ္၊ အနီကတ္ထိေအာင္ လံႈ႔ေဆာ္မႈ အရွိဆံုး ကစားသမား အေနျဖင့္လည္း ရပ္တည္ေနသည္။ ယခုႏွစ္ ေဘာ လံုးရာသီတြင္ ဘာစီလိုနာ အသင္း၏ ၿပိဳင္ပြဲအရပ္ရပ္၌ ေနမာကို တားဆီးမိသျဖင့္ ကစားသမား(၈)ဦး အဝါထိကာ (၁)ဦးမွာ အနီ ကတ္ ျပခံခဲ့ရသည္။ ေနမာအေနျဖင့္ ေဘာလံုးကို ၿပိဳင္ဘက္မ်ားႏွင့္ အနီးကပ္ လိမ္ေခါက္ သယ္ယူတတ္သည့္ ကစားဟန္ေၾကာင့္လည္း ျပစ္ဒဏ္က်ဴးလြန္ ခံရရန္ ႏိႈးဆြမႈမ်ိဳး ျဖစ္ေနသည္။ ခ်ယ္လ္ဆီး မန္ေနဂ်ာ ဟိုေဆး ေမာ္ရင္ ဟိုကမူ ေနမာသည္ ကစားသမားေကာင္း တစ္ဦးျဖစ္ေသာ္လည္း ဟန္ေဆာင္ ဒိုင္ဗင္ထိုး လွဲခ်ေလ့ရွိေၾကာင္း ေဝဖန္ခဲ့ဖူးသည္။
ဘာစီလိုနာ ကစာူသမားေဟာင္းႏွင့္ ဘရာဇီးလ္ လက္ေရြးစင္ေဟာင္း ဟိုေဆး အက္ဒ္မီလ္ဆင္ကမူ ေနမာသည္ ဒိုင္ဗင္ထုိးသည္ ဆိုလွ်င္ပင္ ဟန္ေဆာင္ေနျခင္း မဟုတ္ဘဲ မိမိကို ထိခုိက္သျဖင့္ လွဲခ်ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သံုးသပ္ခဲ့သည္။ "ဘရာဇီးလ္မွာ ကတည္းက ေနမာဟာ ခဏခဏ ဒိုင္ဗင္ထုိးခဲ့တယ္။ စပိန္မွာလည္း ဆက္လုပ္ျဖစ္ေနဆဲပဲ။ ဒါေပမဲ့ အမ်ားစုက သူ႔ကို ၿပိဳင္ဘက္ ခံစစ္သမားက တကယ္ပဲ ဖ်က္ထုတ္လုိက္ခ်ိန္မွာ ျဖစ္ပါ တယ္။ ေနမာဟာ ခံစစ္သမားေတြနဲ႔ နီးသထက္နီးေအာင္ ခ်ဥ္းကပ္ေလ့ရွိတယ္။ ေမာ္ရင္ဟို ေျပာတဲ့စကားကို ကၽြန္ေတာ္ နားလည္ပါတယ္။ သူက လီယြန္နယ္လ္ မက္ဆီလည္း ခ်ယ္လ္ဆီးနဲ႔ပြဲမွာ ဒိုင္ဗင္ထုိးတယ္လုိ႔ စြပ္စြဲဖူးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေနမာနဲ႔ မက္ဆီဆိုတာ လူေကာင္ေသးေသး ကစားသမားေတြပါ။ ၿပိဳင္ဘက္ေတြက သူတို႔ကို တားဖို႔အတြက္ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း ဖ်က္ရင္ေတာ့ သူတို႔က ေသခ်ာေပါက္ လဲက်သြားမွာပဲေလ"ဟု အက္ဒ္မီလ္ဆင္က ေထာက္ျပသြားသည္။
Planet Myanmar Network
0 comments:
Post a Comment