7.9.15

ဂ်ပန္မွ တစ္ပတ္ရစ္ရထားတြဲမ်ား ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းသို႔ေရာက္


 ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ေျပးဆြဲျခင္းမျပဳေတာ့သည့္ တစ္ပတ္ရစ္ ရထားတြဲေဟာင္းမ်ားကို ျမန္မာမီးရထား ဝန္ေဆာင္မႈ တြင္ ျပန္လည္အသုံးျပဳကာ ခရီးစဥ္မ်ား ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္သည္။
ဒီဇယ္ရထားတြဲ ၂၃ စီးသည္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းသို႔ စက္တင္ဘာ ၅ ရက္က ေရာက္ရွိသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ မီးရထားဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ယင္းရထားတြဲ မ်ားျဖင့္ေျပးဆြဲျခင္းျဖင့္ျဖည့္ ဆည္းေပးႏိုင္မည္လည္းျဖစ္သည္။

ႏိုင္ငံတြင္း ရထားစီးနင္းသူအေရအတြက္ မ်ားျပားလာျခင္းေၾကာင့္ ရထားလမ္းမ်ားႏွင့္ စီးေရလုံေလာက္မႈ ရွိေစေရးက အခက္အခဲတစ္ရပ္ျဖစ္ေနသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံက ဂ်ပန္အကူအညီျဖင့္ ရထား ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို ေခတ္မီေအာင္ စီစဥ္လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိေနသည္။

လက္ရွိ ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္းတြင္ အသုံးျပဳေနသည့္ ဂ်ပန္ရထားတြဲမ်ားမွာ ၂၀၀ ဝန္းက်င္ရွိသည္။ ယခု ဆိပ္ကမ္းမွ တင္ပို႔သည့္ ရထား ၂၃ တြဲ မွာလည္း ဒုတိယေျမာက္ အၾကီးဆုံးအျဖစ္ တင္ပို႔မႈျဖစ္ သည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား လုံေလာက္စြာမရွိေသးသျဖင့္ ဒီဇယ္စက္ေခါင္းအင္ဂ်င္ရထားမ်ား လိုအပ္ခ်က္မ်ားျပားေနျခင္းျဖစ္သည္။

ႏိုင္ငံပိုင္မီးရထားလုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ယခုအသစ္ေရာက္ရွိလာသည့္ ရထားတြဲမ်ားကို ဆယ္ႏွစ္ႏွင့္ အထက္အသုံးျပဳသြားႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာသည္။

ယင္းရထားတြဲမ်ားက သက္ေသာင့္သက္သာရွိျပီး လုံျခံဳေဘးကင္းစြာ စီးနင္းႏိုင္ျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ားက ႏွစ္ျခိဳက္သေဘာက်ၾကေၾကာင္းလည္း ၎အရာရွိက ေျပာခဲ့သည္။

Credit To >>> Mizzima News

ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတြင္ ေျပးဆြဲျခင္းမျပဳေတာ့သည့္ တစ္ပတ္ရစ္ ရထားတြဲေဟာင္းမ်ားကို ျမန္မာမီးရထား ဝန္ေဆာင္မႈ တြင္ ျပန္လည္အသုံးျပဳကာ ခရီးစဥ္မ်ား ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္သည္။
ဒီဇယ္ရထားတြဲ ၂၃ စီးသည္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းသို႔ စက္တင္ဘာ ၅ ရက္က ေရာက္ရွိသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ မီးရထားဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ယင္းရထားတြဲ မ်ားျဖင့္ေျပးဆြဲျခင္းျဖင့္ျဖည့္ ဆည္းေပးႏိုင္မည္လည္းျဖစ္သည္။
ႏိုင္ငံတြင္း ရထားစီးနင္းသူအေရအတြက္ မ်ားျပားလာျခင္းေၾကာင့္ ရထားလမ္းမ်ားႏွင့္ စီးေရလုံေလာက္မႈ ရွိေစေရးက အခက္အခဲတစ္ရပ္ျဖစ္ေနသည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံက ဂ်ပန္အကူအညီျဖင့္ ရထား ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို ေခတ္မီေအာင္ စီစဥ္လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိေနသည္။
လက္ရွိ ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္းတြင္ အသုံးျပဳေနသည့္ ဂ်ပန္ရထားတြဲမ်ားမွာ ၂၀၀ ဝန္းက်င္ရွိသည္။ ယခု ဆိပ္ကမ္းမွ တင္ပို႔သည့္ ရထား ၂၃ တြဲ မွာလည္း ဒုတိယေျမာက္ အၾကီးဆုံးအျဖစ္ တင္ပို႔မႈျဖစ္ သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား လုံေလာက္စြာမရွိေသးသျဖင့္ ဒီဇယ္စက္ေခါင္းအင္ဂ်င္ရထားမ်ား လိုအပ္ခ်က္မ်ားျပားေနျခင္းျဖစ္သည္။
ႏိုင္ငံပိုင္မီးရထားလုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ယခုအသစ္ေရာက္ရွိလာသည့္ ရထားတြဲမ်ားကို ဆယ္ႏွစ္ႏွင့္ အထက္အသုံးျပဳသြားႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာသည္။
ယင္းရထားတြဲမ်ားက သက္ေသာင့္သက္သာရွိျပီး လုံျခံဳေဘးကင္းစြာ စီးနင္းႏိုင္ျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ားက ႏွစ္ျခိဳက္သေဘာက်ၾကေၾကာင္းလည္း ၎အရာရွိက ေျပာခဲ့သည္။
- See more at: http://mizzimaburmese.com/article/4276#sthash.2VOklE9a.dpuf

0 comments:

Post a Comment