ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ေဆာက္လုပ္ရန္ အတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ
အေျခစိုက္ JICA အဖြဲ႕အစည္းမွ ဟံသာ၀တီ ေျမေနရာအား လုပ္ေဆာင္ရန္ သင့္မသင့္
စစ္တမ္း ေကာက္ယူေနရာ ေလဆိပ္ ေဆာက္လုပ္ရန္ ၎စစ္တမ္းေပၚတြင္ မူတည္ေနေၾကာင္း
ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးစီဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္
(ပူးတြဲ) ဦးမင္းလြင္က ေျပာသည္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ
ေလဆိပ္ေဆာက္လုပ္ရန္ အတြက္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ကပင္တင္ဒါ ေခၚယူခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး
တင္ဒါေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီမ်ားအေနျဖင့္ ေလဆိပ္ ေဆာက္လုပ္ရန္ ေငြေၾကးပမာဏ
မတတ္ႏိုင္သျဖင့္ ေႏွာင့္ေႏွးေနရျခင္း ျဖစ္ၿပီး စီမံကိန္း ဆက္လက္
လုပ္ေဆာင္ရန္ Oda ရယူဖို႔ အစိုးရထံ တင္ျပထားကာ တင္ဒါျပန္လည္ ေခၚယူၿပီး
ကုမၸဏီ ျပန္လည္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့သည့္အတြက္ ၂၀၁၈ခုႏွစ္တြင္ စီမံကိန္း စတင္
အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ သတ္မွတ္ထားေသာ္လည္း ၂၀၂၀ခုႏွစ္ ေနာက္ဆံုးထား
လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ထံမွ သိရသည္။
“ဂ်ပန္ JICA
ဘက္ကလည္း အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္လုပ္ဖို႔အတြက္ ျပည့္စံုမႈရွိလား၊
မရွိလားဆိုတာကို Fisibal Study လုပ္ေနတယ္။ သူ႔ရဲ႕ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းအရ
လုပ္ရင္ေတာ့ တစ္လ၊ ႏွစ္လနဲ႔ မၿပီးဘူး။ ၂၀၁၆မွာ ထြက္မယ္။ ဟံသာ၀တီမွာ
လုပ္လို႔ သင့္မသင့္ဆိုတာ Yes or No ထြက္မယ္။ မသင့္ဘူးဆိုရင္ သူတို႔ေျပာတဲ့
ဒီေနရာဟာ လုပ္ရန္ မသင့္ဘူး ဆိုရင္ေတာ့ ရပ္သြားမွာေပါ့”ဟု ၎က ေျပာသည္။
အဆိုပါ ေလဆိပ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ယခုလကုန္၌ တင္ဒါေအာင္သည့္ ကုမၸဏီ
လက္မွတ္ေရးထိုးရန္ရွိၿပီး ေလဆိပ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ Public Announcement (လူထု
အသိေပးျခင္း) မ်ား လုပ္ေဆာင္ရန္ရွိေၾကာင္း၊ ၎ေလဆိပ္အား ၂၀၁၈ခုႏွစ္တြင္
ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ရန္ လ်ာထားေသာ္လည္း ကုမၸဏီမ်ား အေနျဖင့္ ေငြေၾကးက႑
အဆင္မေျပမႈမ်ားေၾကာင့္ ၾကန္႔ၾကာေနရာ ၂၀၂၀ ခုႏွစ္တြင္ ေနာက္ဆံုးထား
ေဆာင္ရြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ထံမွ သိရသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္
ေလယာဥ္ကြင္း (၆၉)ကြင္းရွိၿပီး လက္ရွိ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည့္ ေလယာဥ္ကြင္းမွာ
(၃၃)ကြင္း ရွိသည္။ ၎(၃၃)ကြင္းတြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွာ ရန္ကုန္၊
မႏၲေလး၊ ေနျပည္ေတာ္ သံုးကြင္းရွိရာ ရန္ကုန္- အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွာ
ယခင္က အေကာင္းဆံုး ေလဆိပ္ျဖစ္ခဲ့ၿပီး Parking Area ရွားပါးျခင္း၊ ေျမေနရာ
အခက္အခဲမ်ားေၾကာင့္ ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္အား ထပ္မံ တည္ေဆာက္ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း
၎ထံမွ သိရသည္။
Credit To >>> Messenger News
17.9.15
ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္စီမံကိန္း JICA စစ္တမ္းအေပၚ မူတည္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment