1.12.15

ဟံသာဝတီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ႀကီးအား ႏိုင္ငံတကာႏွင္႕ ခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္သည္႕ ႏိုင္ငံ၏ အဓိကေလဆိပ္တစ္ခုအျဖစ္ မျဖစ္မေနေဆာင္ရြက္ရမည္




အသစ္အေကာင္အထည္ေဖာ္ တည္ေဆာက္သြားရန္ စီမံကိန္းေရးဆြဲထားသည့္ ဟံသာဝတီအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ႀကီးအား ႏိုင္ငံတကာႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္သည့္ ႏိုင္ငံ၏ အဓိကအခ်က္အခ်ာက်ေသာ ဝင္ေပါက္ထြက္ေပါက္တစ္ခုျဖစ္သည့္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တစ္ခုအျဖစ္ မျဖစ္မေနေဆာင္ရြက္ရမည္ဟု ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးက ေျပာသည္။


ဟံသာဝတီေလဆိပ္တည္ေဆာက္ရန္ တင္ဒါေခၚယူမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး မူလက ၂ဝ၁၈ ခုႏွစ္တြင္ ၿပီးစီးရန္ ရည္မွန္းခဲ့ေသာ္လည္း တင္ဒါျပန္လည္ေခၚယူခဲ့ျခင္း၊ တင္ဒါေအာင္ ကုမၸဏီမွ ေခ်းေငြရယူမႈဆိုင္ရာမ်ား ညႇိႏႈိင္းေဆြးေႏြးမႈမ်ားေၾကာင့္ ေနာက္ဆုံးအဆင့္သို႔ ေရာက္ရွိေနၿပီ ျဖစ္ကာ ရည္မွန္းထားသည့္၂ဝ၂ဝ သို႔မဟုတ္ ၂ဝ၂၂ ခုႏွစ္ တြင္ ၿပီးစီးႏိုင္မည္ဟု အၾကမ္းဖ်င္းလ်ာထားသတ္မွတ္ထားေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ ေရးၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။

'' ဟံသာဝတီအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ကို ႏိုင္ငံရဲ႕ International Gate way ျဖစ္ေစဖို႔အတြက္ မျဖစ္မေန ေဆာင္ရြက္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံတကာမွာ ေလဆိပ္တစ္ခုအေနနဲ႔ Aviation Hub Gate Way ျဖစ္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ဒီလို Gate Way ရွိမွသာ အဲဒီႏိုင္ငံရဲ႕ Aviation Standard ျမင့္မားမႈကို သတ္မွတ္တာျဖစ္ပါတယ္။ တို႔ႏိုင္ငံမွာ ဒါမ်ဳိးမရွိေသးဘူး။ ဟံသာဝတီေလဆိပ္ဟာ ႏိုင္ငံရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာျဖစ္တယ္။ ဒီလိုေလဆိပ္ႀကီးကိုၿပီးစီးေအာင္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ျခင္းဟာ ဌာနနဲ႔ ႏိုင္ငံရဲ႕ အႀကီးမားဆုံး ဂုဏ္ပုဒ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ဟာ လူေနရပ္ကြက္ အေဆာက္အအုံေတြ နဲ႔ ၂၄ နာရီ ေလယာဥ္ဆင္းတက္လို႔ မရဘူး။ အာဆီယံႏိုင္ငံထဲမွာဆိုရင္ လာအို၊ ျမန္မာ၊ ကေမၻာဒီးယားတို႔ ေလာက္ပဲက်န္ေတာ့တယ္။ ၂၄ နာရီ Operation လုပ္ႏိုင္မယ့္ ဟံသာဝတီ ေလဆိပ္ႀကီးကို မျဖစ္မေနေဆာင္ရြက္ ရမွာျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ Aviation Industry ကိုလည္း စဥ္ဆက္မျပတ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေအာင္ ေဆာင္ရြက္ဖို႔ လိုပါတယ္။ အျခားႏိုင္ငံမ်ားရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကိုလည္း ေလ့လာထားဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒီဌာနအေနနဲ႔ ေလေၾကာင္းက႑ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးကို အဓိကထား ေဆာင္ရြက္ဖို႔ တာဝန္ရွိပါတယ္'' ဟု ပို႔ေဆာင္ေရးႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဥာဏ္ထြန္းေအာင္ က ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန အစည္းအေဝးခန္းမသို႔ ႏိုဝင္ဘာ ၂၇ ရက္က ေရာက္ရွိလာစဥ္ ေတြ႕ဆုံပဲြ၌ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ကို အဆင့္ျမႇင့္တင္မႈမ်ားေဆာင္ရြက္ ေနၿပီး တစ္ႏွစ္လွ်င္ ခရီးသည္ ေျခာက္သန္းထက္မက ဝင္ထြက္သြားလာ ႏိုင္ရန္စီမံခန္႔ခြဲႏိုင္သည္အထိ အဆင့္ျမႇင့္တင္လ်က္ရွိေသာ္လည္း ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ေလဆိပ္အနီးရွိ အေဆာက္အအုံမ်ား၊ လမ္းမ်ားေၾကာင့္ ေလဆိပ္ႀကီးတစ္ခုအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ ကန္႔သက္ခ်က္နဲ႔ အခက္အခဲမ်ားစြာရွိေနေသာေၾကာင့္ ဟံသာဝတီေလဆိပ္ကို အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးတစ္ခုအျဖစ္ တည္ေဆာက္အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားရန္စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ေလေၾကာင္းၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္(ပူးတြဲ)ဦးမင္းလြင္က ေၾကးမုံသတင္းစာသို႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

''ရန္ကုန္ေလဆိပ္ေဘးမွာရွိတဲ့ လူေနအေဆာက္အအုံေတြ၊ ကားလမ္းေတြက ကန္႔သတ္ခ်က္လိုျဖစ္လာတယ္။ တိုးခ်ဲ႕ခ်င္သေလာက္ ခ်ဲ႕လို႔ မရဘူး။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔လည္း ဟံသာဝတီကို အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ကြင္းသစ္အျဖစ္ ေဆာက္မယ္လို႔ ရည္ရြယ္ခဲ့ၿပီးေတာ့ တင္ဒါေခၚတဲ့ လုပ္ငန္းေတြ၊ ေျမေနရာေရြးခ်ယ္တဲ့ လုပ္ငန္းေတြ၊ တင္ဒါေရြးခ်ယ္တဲ့ လုပ္ငန္းေတြ လုပ္ခဲ့ကာ တင္ဒါေအာင္တဲ့ ကုမၸဏီနဲ႔ စကားေျပာေနတဲ့ အဆင့္ေရာက္ေနၿပီ''ဟု ၾသဂုတ္ လကုန္ပိုင္းက ေၾကးမုံသတင္းစာႏွင့္ သီးျခားေတြ႕ဆုံစဥ္ ဦးမင္းလြင္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ေလယာဥ္ကြင္းေပါင္း ၆၉ ကြင္းရွိၿပီး သုံးကြင္းမွာ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္အျဖစ္ ရန္ကုန္၊ ေနျပည္ေတာ္၊ မႏၲေလးတို႔ျဖစ္ၿပီး ကြင္း ၃ဝ မွာ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားျဖစ္၍ လုပ္ငန္းလည္ပတ္ေနသည့္ ကြင္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Credit To >>> Unofficial ေၾကးမံႈသတင္းစာ

0 comments:

Post a Comment