18.12.15

ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား အရွိန္ႏႈန္း ႏွစ္ဆ ျမႇင့္တင္မည့္ စီမံကိန္းအား စတင္ လုပ္ေဆာင္ေန


ရန္ကုန္ ၿမဳိ႕ပတ္ရထား အရွိန္ႏႈန္းအား ႏွစ္ဆ ျမႇင့္တင္မည့္ စီမံကိန္းကုိ စတင္ လုပ္ေဆာင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ား၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။  

ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စီးနင္းသူ မ်ားျပားလာေစရန္ ရည္ရြယ္လုပ္ကုိင္မည့္ ယင္းစီမံကိန္းတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ ကုိယ္စားျပဳ  JICA အဖြဲ႕မွ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနၿပီး အရွိန္ႏႈန္းမုိင္ ၄၀ အထိ ေမာင္းႏွင္ရန္ စီစဥ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။


ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန၊ သြားလာေရး မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္စုိးလြင္က “JICA အဖြဲ႕က နည္းပညာပုိင္း ပါမယ္။ ဂ်ပန္က ေခ်းေငြနဲ႔ပဲ ဒီစီမံကိန္းကုိ လုပ္ေနတာပါ” ဟု ေျပာၾကားသည္။

ယင္းစီမံကိန္း၏ လတ္တေလာ လုပ္ေဆာင္ေနမႈအရ ရထားသံလမ္းမ်ား၏ ႀကံ႕ခုိင္မႈကုိ ျမႇင့္တင္ျခင္း၊ ဇလီဖားတုံးမ်ား အစားထုိးျခင္းတုိ႔ စသည့္ လုပ္ေဆာင္ေနမႈမ်ားကုိ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးတြင္ စတင္ လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္ႏႈန္းျမင့္ရထား ေျပးဆြဲပါက ဘူတာဂိတ္မ်ားကုိ ခ်ဳ႕ံသြားမည္ျဖစ္ကာ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ရထားတြဲဆုိင္း အသစ္မ်ားကုိ ၀ယ္ယူေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

၎အျပင္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ အုတ္တံတုိင္းႏွင့္ ၿခံစည္း႐ုိးမ်ား ခတ္ျခင္း၊ က်ဴးေက်ာ္ေနထုိင္သူမ်ား ဖယ္ရွားျခင္း၊ ဘူတာဂိတ္မ်ားကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္းတုိ႔ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ေန႔စဥ္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ရွိ လူဦးေရ သိန္းဂဏန္း၀န္းက်င္ မွီခုိေနရေသာ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရးကုိ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ နည္းပညာပုိင္း အပါအ၀င္ ေခ်းေငြကုိပါ အကူအညီေပးေနေၾကာင္း သိရသည္။

ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ အေနျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းပုိင္း ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ အတုိးႏႈန္း အသက္သာဆုံးျဖင့္ ယန္း ၂၅ ဘီလ်ံကုုိ ယခုႏွစ္အတြင္း ထုတ္ေခ်းေပးၿပီးေနာက္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ရထားတြဲဆုိင္း အသစ္မ်ား အလုံးအရင္းျဖင့္ ၀ယ္ယူရန္ လက္ရွိတြင္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထား ပုိ႔ေဆာင္ေရး စနစ္၏ အနာဂတ္ စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကုိ အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္ကာ ျပဳျပင္မည္ ျဖစ္သည့္အျပင္ JICA မွ အႀကံျပဳထားသည့္ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလမ္း စနစ္ႏွင့္ ဟုိင္းေ၀းရထားလမ္းစနစ္ ေရာေထြးေမာင္းႏွင္မႈ ရွိေနသည္ကုိ အျမန္ဆုံး ျပဳျပင္မႈ ျပဳလုပ္မည္ဟု သိရသည္။

Credit To >>> Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment