ရထားလုပ္ငန္း အားလံုးနီးပါးမွာ အရံႈးေပၚေနသျဖင့္ အစိုးရက
ေထာက္ပံ့ေပးေနရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာန ဒုတိယဝန္ႀကီးဦးျမင့္သိန္းက
ဆိုသည္။
“ရထားလုပ္ငန္းဟာ ႏုိင္ငံအားလံုးနီးပါးမွာ
အ႐ႈံးေပၚေနတဲ့အတြက္ သက္ဆိုင္ရာႏိုင္ငံအစိုးရေတြ၊
ေဒသအာဏာပိုင္အဖြဲ႕အစည္းေတြက အ႐ႈံးကိုက်ခံၿပီး Subsidize လုပ္ေပးေနရေၾကာင္း
ေတြ႔ရွိရမွာျဖစ္ပါတယ္” ဟု၎ကဆိုသည္။
ျမန္မာ့မီးရထားသမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္
စီးပြားေရးအရ မရႈံး-မျမတ္အေျခအေနႏွင့္ အရႈံးေပၚေသာ အေျခအေန ႏွစ္ခုသာ
ရွိခဲ့ၿပီး လြန္ခဲ့သည့္ ၁၉၈၉-၉၀ ဘ႑ာေရးႏွစ္မွ ၂၀၀၅-၀၆ ဘ႑ာေရးႏွစ္အထိသာ
အျမတ္ရရွိခဲ့ေၾကာင္း ဒုတိယဝန္ႀကီးက ဆိုသည္။
“
၂၀၀၆-၀၇ဘ႑ာေရးႏွစ္မွစ၍ က်ပ္ ၁၂ဒသမ၅ဘီလီယံ အ႐ႈံးေပၚခဲ့ရာမွ
ႏွစ္စဥ္ပိုမိုမ်ားျပားလာခဲ့ရာ၂၀၁၄-၁၅ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ က်ပ္၆၅ဒသမ၄ဘီလီယံအထိ
အ႐ႈံးေပၚခဲ့ၿပီး အသုံးစရိတ္ႏွင့္ ဝင္ေငြအခ်ိဳးမွာလည္း
၂၀၅ဒသမ၈၅ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ ျမင့္တက္လာတာေတြ႕ရပါတယ္” ၎ကေျပာသည္။
အရံႈးေပၚရသည့္အေၾကာင္းရင္းမွာ ေစ်းကြက္ေဝစုက်ဆင္းျခင္း၊
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းမႈစနစ္ႏွင့္ လူစီးယာဥ္မ်ား ေစ်းကြက္ေဝစု သိသာစြာ
ေနရာဝင္ယူမႈအရ ရထားက႑ ေမွးမွိန္ခဲ့ရေၾကာင္း ၎က ထပ္ေလာင္းေျပာဆိုသည္။
Credit To > >> The Voice News
4.12.15
ရထားလုပ္ငန္းအားလုံးနီးပါး အ႐ႈံးေပၚသျဖင့္ ေထာက္ပံ့ေပးေနရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဒုဝန္ႀကီးေျပာ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment