ကနဦးလုပ္ငန္းျဖစ္သည့္ စိတ္၀င္စားမႈ အဆုိျပဳလႊာကုိ ျပည္တြင္းျပည္ပကုမၸဏီ အဖြဲ႕အစည္း ၁၈ ဖြဲ႕ ၁၄ ႏုိင္ငံမွ တင္ျပခဲ့ၿပီး ေနာက္ ၁၅ ဖြဲ႕ကုိ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ကာ တင္ဒါ၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ခြင့္ျပဳေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားက ႏုိင္ငံပုိင္ မီဒီယာမွတစ္ဆင့္ အသိေပးခဲ့သည္။
တင္ဒါယွဥ္ၿပဳိင္ခြင့္ ရရွိခဲ့သည့္ ကုမၸဏီအဖြဲ႕အစည္း ၁၅ ဖြဲ႕တြင္ ျမန္မာကုမၸဏီ ငါးဖြဲ႕ႏွင့္ ဖက္စပ္လုပ္ကုိင္မည့္ ျမန္မာ-ကုိရီးယား၊ ျမန္မာ-စင္ကာပူ၊ ျမန္မာ-အေမရိကန္-အဂၤလန္-ျပင္သစ္-ကုိရီးယား-ဗီယက္နမ္တုိ႔ ပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
တ႐ုတ္ႏုိင္ငံမွ ကုမၸဏီသုံးခုကလည္း ၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပဳိင္ခြင့္ရခဲ့ၿပီး China Rail-ways International Group ၊ Excellent Fortune Development Group Co.Ltd ႏွင့္ Great Genesis Gems Co.Ltd (Yaung Investment Group) တုိ႔ ပါ၀င္ေနသည္။
အီတလီ၊ စင္ကာပူႏွင့္ ကုိရီးယား ကုမၸဏီတစ္ခုစီမွာလည္း ၀င္ေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ခြင့္ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ အေမရိကန္၊ ျပင္သစ္ႏွင့္ ဖိလစ္ပုိင္တုိ႕ပူးေပါင္းထားသည့္ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုလည္း ပါ၀င္ခဲ့ေၾကာင္း ေၾကညာခဲ့သည္။
သီးသန္႕၀င္ေရာက္ ယွဥ္ခဲ့ၿပိဳင္သည့္ ျမန္မာကုမၸဏီငါးခုတြင္Fortune International Group ၊ Capital Diamond Star Group ၊High Tech Concrete Technology Co,. Ltd ၊ Min Dhama Company Limited ႏွင့္ Shwe Gon Development Group တုိ႔ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရထားလုပ္ငန္းႏွင့္ ဆက္စပ္ေသာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ား၊ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအုံမ်ား၊ ဘက္စုံဖြံ႕ၿဖိဳးေရးႏွင့္ ပုိ႔ေဆာင္ေရးစနစ္မ်ား ပါ၀င္သည့္ စီမံကိန္းတစ္ရပ္ကုိ ႏုိင္ငံတကာလုပ္ထုံး လုပ္နည္းႏွင့္အညီ ေဆာင္ရြက္သြားမည့္ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ဘက္စုံဖြံ႕ၿဖိဳး တုိးတက္ေရးစီမံကိန္းမွာ ေဒၚလာသန္းရာႏွင့္ခ်ီ ကုန္က်မည့္စီမံကိန္းျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႕ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ားက ေျပာၾကားသည္။
ယင္းစီမံကိန္းမွာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတုိးတက္ေရး လုပ္ငန္းစဥ္၏ အေရးပါေသာ အစိတ္အပုိင္းျဖစ္လာေစရန္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
တင္ဒါအဆုိျပဳလႊာပုံစံကုိ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၃၀၀၀၀ ႏႈန္းျဖင့္ ၀ယ္ယူရမည္ျဖစ္ၿပီး ေမလကုန္သည့္အထိ တင္ဒါတင္သြင္းခြင့္ရမည္ဟု ေၾကညာခဲ့မႈအရ ယခုႏွစ္မကုန္မီ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ဘက္စုံဖြံ႕ၿဖိဳးမႈစီမံကိန္းကုိ စတင္ႏုိင္ရန္ မလြယ္ကူေသးေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ဘက္စုံဖြံ႕ၿဖိဳးေရးစီမံကိန္းကုိ ယခုတစ္ႀကိမ္ အပါအ၀င္ ႏွစ္ႀကိမ္တုိင္ တင္ဒါေခၚယူမႈျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ပထမအႀကိမ္က တင္ဒါစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းႏွင့္ မကုိက္ညီေသာကုမၸဏီ မရွိသျဖင့္ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လအတြင္း ဒုတိယအႀကိမ္ ျပန္လည္ေခၚယူခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ဘက္စုံဖြံ႕ၿဖိဳးေရးစီမံကိန္းမွာ ရထားလုပ္ငန္းႏွင့္ ဆက္စပ္ေသာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို အဓိကေဆာင္ရြက္မည့္ အစီအစဥ္ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
Credit To <>>>> Eleven Media Group
0 comments:
Post a Comment