ျပည္တြင္းေစ်းကြက္ ႀကီးမားလာျခင္းေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သံုးအဆင့္ျမင့္ နည္းပညာ ၀န္ေဆာင္မႈေစ်းကြက္ က်ယ္ျပန္႔လာတယ္လို႔ Bosch ရဲ႕ သတင္းထုတ္ျပန္မႈမွာ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။
Bosch ရဲ႕ Mobility Solutions လို႔ ေခၚတဲ့ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအတြက္လိုအပ္တဲ့ အဆင့္ျမင့္နည္းပညာသံုး ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းက႑က၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြင္း ဆက္လက္ တိုးတက္မႈရရွိခဲ့တယ္။
ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္နဲ႔ ဆက္စပ္ပစၥည္း ေစ်းကြက္အတြင္းspark plugs နဲ႔ ဘက္ထရီပစၥည္းမ်ား လိုအပ္ခ်က္ျမင့္တက္လာတဲ့အတြက္ ေရာင္းအား ပမာဏမွာ တိုးတက္မႈမ်ား ရရွိခဲ့ၿပီး စက္ယႏၱရားသံုး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားမွာ အသံုးျပဳတဲ့ ပစၥည္းမ်ားေရာင္းအားမွာလည္း
ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေစ်းကြက္ ယခုအတုိင္း ဆက္လက္ျမင့္တက္ ေနမယ္လို႔ Bosch ရဲ႕ ေလ့လာခ်က္မ်ားအရ သံုးသပ္ထားပါတယ္။ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တြင္းအသံုး ျပဳတဲ့ ဘရိတ္စနစ္ နည္းပညာပိုင္းအျပင္Bosch က ထုတ္လုပ္လိုက္တဲ့ အျခားပစၥည္းမ်ား နဲ႔ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား လိုအပ္ခ်က္ ဆက္လက္ျမင့္တက္သြားမယ္လို႔ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။
“ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က႑နဲ႔ ေဆာက္လုပ္ေရးက႑ေတြ အရွိန္အဟုန္နဲ႔ ဖြံ႔ၿဖိဳး တိုးတက္ေနတဲ့အတြက္ Bosch
နည္းပညာျမင့္ ထုတ္ကုန္နဲ႔ ၀န္ေဆာင္မႈ အမ်ိဳးမ်ိဳးကိုေစ်းကြက္အတြင္း လိုအပ္ခ်က္ ျမင့္တက္လ်က္ရွိပါတယ္။
အေရွ႕ေတာင္အာရွေဒသအတြင္း ျမန္မာႏိုင္ငံဟာBosch အတြက္ အရွိန္အဟုန္နဲ႔ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေနတဲ့အဓိကေစ်းကြက္တစ္ခုအျဖစ္ ဆက္လက္တည္ရွိေနပါ တယ္။” လို႔ BOSCH လုပ္ငန္းစုရဲ႕ ျမန္မာႏုိင္ငံေစ်းကြက္ကိုယ္
၂၀၁၅ ခုႏွစ္အတြင္း Bosch ကုမၸဏီက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာBosch ကား၀န္ေဆာင္မႈစင္တာကို ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ မတ္လမွာ မႏၱေလးၿမိဳ႕မွာလည္း ဖြင့္လွစ္ခဲ့ပါတယ္။ကုမၸဏီအေနနဲ႔ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္မွာ ကမာၻအႏွံ႔ေရာင္းအားပမာဏကို၃ ရာခိုင္ ႏႈန္း မွ ၅ ရာခိုင္ႏႈန္း အၾကား တိုးတက္လာမယ္လို႔ေမွ်ာ္မွန္းထားပါတယ္။
ဂ်ာမနီႏိုင္ငံမွ Bosch ကုမၸဏီဟာ ျမန္မာနုိင္ငံေစ်းကြက္သို႔၂၀၁၂ ခုနွစ္မွာ စတင္၀င္ေရာက္ခဲ့ၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အပိုပစၥည္းမ်ား၊ နည္းပညာ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား၊ စက္မႈလုပ္ငန္းသံုး နည္းပညာမ်ား၊ နည္းပညာ ျမင့္လူသံုးကုန္ပစၥည္းမ်ား၊ ေဆာက္လုပ္ေရးသံုး နည္းပညာ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို လုပ္ကို္င္ေနပါတယ္။
Credit To >>>SFJ Strategy First Journal
15.7.16
ျပည္တြင္းေမာ္ေတာ္ယာဥ္သံုး အဆင့္ျမင့္နည္းပညာ၀န္ေဆာင္မႈေစ်းကြက္ က်ယ္ျပန္႔လာလို႔ Bosch ကုမၸဏီ သံုးသပ္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment