ထုိင္းရဲ႕ ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕မွာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေၾကာင့္ စီးပြားေရးဘက္က ၾကည့္ရင္ တစ္ႏွစ္ကို ဘတ္ ၁၁ ဘီလီယံ ေလာက္ထိ ဆံုးရံႈးနစ္နာေနေစလ်က္ရွိေၾကာင္း ေလ့လာခ်က္တစ္ရပ္အရ သိရပါတယ္။ၿမိဳ႕ေပၚေန ျပည္သူေတြအေနနဲ႔ ယခင္ႏွစ္ကထက္စာလ်င္ ယခုႏွစ္မွာ လမ္းေပၚမွာ အခ်ိန္ကုန္ရမႈ ၃၅ မိနစ္ ပိုမ်ားလာခဲ့တယ္လို႔လည္း ယင္းေလ့လာခ်က္မွာ ဆုိထားပါတယ္။
ၿမိဳ႕ေတာ္မွာ ျဖစ္ေနတဲ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈက တစ္ႏွစ္ကုိ ဘတ္ ၁၁ ဘီလီယံဒါမွမဟုတ္ တစ္ေန႔ကို ဘတ္သန္း ၆၀ လာက္ ဆံုးရံႈးေနရလ်က္ရွိတယ္လုိ႔ Kasidorn သုေတသန စင္တာက ခန္႔မွန္းတြက္ခ်က္ပါတယ္။ အဲဒီလိုကားလမ္းပိတ္လို႔လမ္းေတြေပၚမွာ ကုန္ဆံုးေနရတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ျပည္သူေတြတစ္ျခားစီးပြားေရးအခြင့္အလမ္းေတြ ဖန္တီးႏိုင္ခြင့္ေတြ ဆံုးရံႈးရတဲ့အေပၚ အေျခတည္တြက္ခ်က္သြားခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ က စီးပြားေရးကို နယ္ပယ္သံုးခုထဲမွာ ထိခုိက္နစ္နာေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ပထမနယ္ပယ္တစ္ခုက ၿမိဳ႕က လူေနမႈပံုစံ ေျပာင္းလဲသြားျခင္းျဖစ္တယ္လို ႔ဆိုပါတယ္။
“ လူအမ်ားစုကေတာ့ အျမန္လမ္း ဒါမွမဟုတ္ သူတို႔ရံုးေတြ အလုပ္ေတြနဲ႔နီးတဲ့ အျမန္ရ ဆုိင္ငယ္ေလးေတြမွာပဲ စားေသက္လာၾကရပါတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ တစ္ျခား ဆိုင္ႀကီးေတြကို အခ်ိန္ေပးၿပီးသြားစားၾကတာမ်ဳိး မလုပ္ႏိုင္ၾကေတာ့ပါဘူး” လို႔ ယင္းေလ့လာခ်က္မွာ ဆိုထားပါတယ္။
အလားတူ လူေတြဟာ သြားလာေရးအတြက္ ပိုမိုျမန္ဆန္တဲ့စနစ္ေတြကုိ အားကိုးလာၾကတာကိုေတြ႕ရၿပီးေတာ့ ေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္တကၠစီလိုမ်ဳိးေတြကို ပိုမိုအသံုးျပဳလာၾကတယ္လို႔လည္း သိရပါတယ္။
ဒုတိယနယ္ပယ္မွာ သက္ေရာက္မႈကေတာ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေၾကာင့္စြမ္းအင္ ဆုံးရံႈးမႈတန္ဖုိးက တစ္ႏွစ္ကုိ ဘတ္ ၆ ဘီလီယံထိ နစ္နာေစတယ္လို႔ ဆိုထားပါတယ္။
တတိယနယ္ပယ္မွာ သက္ေရာက္တာက်ျပန္ေတာ့လည္း ယခုလိုမ်ဳိး ၿမိဳ႕ရဲ႕ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေၾကာင့္ အေျခခံအေဆာက္အအံုရင္းႏွီးျမဳွပ္ႏွံမႈ အေရးေပၚလုပ္ဖို႔လုိအပ္လာေစတာေၾကာင့္ ယင္းက စီးပြားေရးပုိင္းမွာေငြေၾကးေတြ ထပ္မံစိုက္ထူေစသလိုျဖစ္သြားမွာျဖစ္တယ္လို႔ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။
Credit To >>> SFJ Strategy First Journal
0 comments:
Post a Comment