29.9.16

အေသးစားနဲ႔ အလတ္စားလုပ္ငန္းေတြ Facebook ကတစ္ဆင့္အက်ိဳး အျမတ္အမ်ားႀကီးရရွိတယ္လို႔ Facebookရဲ႕အာရွ-ပစိဖိတ္ဖြံ႔ၿဖဳိးေရး ေခါင္းေဆာင္ေျပာ

လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းရွင္ႀကီးေတြနဲ႔ ကုန္ပစၥည္းအမွတ္တံဆိပ္ေတြအတြက္ ႀကီးမားတဲ့ အခြင့္အလမ္းေတြ
ေပးေနႏိုင္တဲ့ဆုိရွယ္မီဒီယာပလက္ေဖာင္းတစ္ခုျဖစ္ရံုသာမကဘဲ အေသးစားနဲ႔အလတ္စားSMEs လုပ္ငန္းေတြကိုလည္း ကုန္က်စရိတ္ပိုင္းမွာ ကူညီေလွ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္တယ္လို႔ Facebook အမႈေဆာင္တစ္ဦးကေျပာၾကားလုိက္ပါတယ္။
အေသးစားနဲ႔အလတ္စားလုပ္ငန္းေတြအတြက္ လူထုနဲ႔ ဆက္ဆံမႈပိုင္းမွာ ကုန္က်ရတဲ့ စရိတ္စကေတြကို ကူညီေလွ်ာ့ခ်ပးႏိုင္တယ္ဆိုၿပီး Facebookရဲ႕ အာရွ-ပစိဖိတ္ဖြံ႔ၿဖဳိးေရးေခါင္းေဆာင္ Edel Horgan က ေျပာၾကားလုိက္တာျဖစ္ပါတယ္။အခုဆိုရင္ ကုန္ပစၥည္းအမွတ္တံဆိပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ Facebook messenger ကို သံုးၿပီးေတာ့ ေရာင္းအားျမင့္တမ်ဳိး၊ ေဖာက္သည္ေတြနဲ႔တုိးျမင့္ဆက္ဆံတာမ်ဳိးေတြ လုပ္ေဆာင္ထားႏိုင္ေနၿပီလို႔ သူမကေျပာပါတယ္။
" ဒါဟာ SMEs ေတြအတြက္လည္း ႀကီးမားတဲ့ အခြင့္အလမ္းတစ္ခုပါ၊ ေလာေလာဆယ္အထိလည္း ကမၻာတစ္၀န္း SME လုပ္ငန္းေပါင္း သန္း၆၀ ေလာက္ Facebook ကိုအသံုးျပဳေနၾကပါတယ္၊ Messenger ဟာဆိုရင္ သူတို႔ေတြအတြက္ ေဖာက္သည္ေတြအၾကား အေကာင္းဆံုးခ်ိတ္ဆက္ေပးေနပါတယ္၊ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သူတို႔ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦးအၾကား အျပန္အလွန္စကားေျပာဆိုမႈေတြ လုပ္ႏိုင္လို႔ မလိုအပ္တဲ့ကုန္က်စရိတ္ေတြကို ေလ်ာ့က်သြားႏိုင္ပါတယ္" လို႔ သူမက ေျပာသြားပါတယ္။
လက္ရွိအခ်ိန္မွာေတာ့ ကုန္ပစၥည္းအမွတ္တံဆိပ္ အမ်ားအျပားဟာလည္း Facebook Messenger ကို အသံုးျပဳေနၿပီျဖစ္ပါတယ္၊ ဒက္ခ်္ေလေၾကာင္းလုိင္း KLM ဟာဆိုရင္လည္း ယင္းရဲ႕ ေဖာက္သည္ေတြ လက္မွတ္လွမ္းမွာတဲ့အခါ Messenger ကေနတဆင့္ လက္မွတ္ေတြ ေပးပို႔ေပးေနၿပီလို႔ သိရပါတယ္။ အလားတူ မ်ားစြာေသာ လက္လီလုပ္ငန္းေတြဟာလည္း ယင္း Messenger ကိုသံုးၿပီး ေစ်း၀ယ္စာရင္းေတြ ၊ထုတ္ကုန္စာရင္းေတြေပးပို႔တာမ်ဳိးေတြ လုပ္ေဆာင္ေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
Credit To >>> SFJ Strategy First Journal 

0 comments:

Post a Comment