ယခုအခ်ိန္မွာ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္တစ္ခုထဲကုိပဲ မမွီခိုေတာ့ဘဲ အာရွေဒသအတြင္းက ႏိုင္ငံသစ္ေတြဆီ တုိးခ်ဲ႕၀င္ေရာက္ၿပီးေတာ့ အေရာင္းကိုယ္စားလွယ္ေတြ ျဖန္႔က်က္ခ်ထားေပးဖို႔ရွိတယ္လို႔ ယင္းရဲ႕ အမႈေဆာင္အရာရွိခ်ဳပ္က ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုသြားပါတယ္။
တရုတ္၊ အိႏၵိယ နဲ႔ ဗီယက္နမ္တို႔လို ရွိရင္းစြဲ အာရွေစ်းကြက္ေတြမပါဘဲ ယင္းရဲ႕တုိးတက္မႈအေပၚ ကုမၸဏီအေနနဲ႔ ဆက္လက္အေကာင္းျမင္ထားဆဲျဖစ္ၿပီးေတာ့ ယခုအခါမွာလည္း ကေမၻာဒီးယားလို ႏိုင္ငံသစ္ေတြဆီတုိးခ်ဲ႕၀င္ေရာက္ႏိုင္ဖုိ႔ စီစဥ္ထားတယ္လို႔ စီအီးအုိ Matthew Levatich က ေျပာသြားပါတယ္။
" ဒီေဒသမွာက ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ကေတာ့ မယံုႏိုင္စရာေကာင္းတဲ့ အလားအလာေကာင္းေတြအမ်ားႀကီး ရွိေနပါတယ္" လို႔ ၎ကေျပာၾကားသြားပါတယ္။
အာရွ-ပစိဖိတ္ေဒသအေပၚ အေသးစိတ္လုပ္ငန္းခဲ်႕ထြင္မယ့္အစီအစဥ္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ Levatich က ေျပာမသြားေပမယ့္လည္း လုပ္ငန္းရဲ႕ အေရာင္းပိုင္းကိုယ္စားလွယ္ခ်ထားမႈေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုေတာ့ေဒသတြင္းမွာ လုပ္ေဆာင္သြားမွာျဖစ္တယ္လုိ႔ ၎က အတည္ျပဳသြားပါတယ္။
အာရွ-ပစိဖိတ္ေဒသဟာ ၿပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္တုန္းကေတာ့ ကုမၸဏီရဲ႕ လက္လီအေရာင္းပိုင္းအတြက္ ၁၂ ရာခုိင္ႏႈန္းေလာက္ ပါ၀င္ေထာက္ကူေပးႏိုင္ခဲ့တယ္လို႔လည္း သိရပါတယ္။
Credit To >>> SFJ Strategy First Journal
0 comments:
Post a Comment