‘‘ခရီးသည္တင္ကားေတြကို ဘယ္ေမာင္းတစ္မ်ိဳးတည္းပဲ ခြင့္ ျပဳေတာ့မယ္။ သြင္းလာၿပီးေတာ့ အခုမွ လုိင္စင္ဝင္မယ့္ကားေတြ လည္း ဘယ္ေမာင္းျဖစ္မွ လိုင္စင္ ေပးေတာ့မယ္။ ဒါက ၂၀၁၅ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္ဥပေဒအရ သတ္မွတ္ ခ်က္အတုိင္း လုပ္တာပါ’’ဟု ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္မွ) ၫႊန္ ၾကားေရးမွဴးတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားကိုယခင္က်င့္သံုးေနသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဥပေဒတြင္လည္း ဘယ္ ေမာင္းတစ္မ်ိဳးတည္းကိုသာ ခြင့္ ျပဳမည္ဟု သတ္မွတ္ထားေသာ္ လည္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလို အပ္ခ်က္ေၾကာင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံထုတ္ ညာေမာင္းယာဥ္မ်ားကိုပါ ခြင့္ျပဳ ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဆုိသည္။
ယခု ၂၀၁၅ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဥပေဒ၊ နည္းဥပေဒအရ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ လက္ယာကပ္ေမာင္းလမ္းစနစ္ႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ ဘယ္ေမာင္းယာဥ္မ်ားကို သာ ေမာင္းႏွင္ခြင့္ျပဳမည္ဆုိသည့္ သတ္မွတ္ခ်က္ပါဝင္သျဖင့္ စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္သည့္အေနျဖင့္ အမ်ားျပည္သူႏွင့္သက္ဆုိင္သည့္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားကို ဘယ္ေမာင္းတစ္မ်ိဳးတည္း ခြင့္ျပဳရန္ သတ္မွတ္ျခင္းျဖစ္သည္။
ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ား ကနဦးလိုင္စင္ ေလွ်ာက္ခ်ိန္တြင္ ဘယ္ေမာင္းယာဥ္ အမ်ိဳးအစားျဖစ္ မွသာ ယာဥ္မွတ္ပံုတင္ခြင့္ျပဳမည္ ျဖစ္ၿပီး ညာေမာင္းခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားကို ယာဥ္မွတ္ပံုတင္ခြင့္ ျပဳမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ ခ်က္တြင္ ပါရွိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသည္ တင္ယာဥ္လုိင္းမ်ားတြင္ ညာေမာင္းယာဥ္ အမ်ားဆံုးျဖစ္ၿပီး ဘယ္ေမာင္းအျဖစ္ ေျပာင္းလဲခြင့္ကို တရားဝင္ ခြင့္ျပဳထားျခင္း မရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လက္ရွိ၌ ခရီးသည္တင္ယာဥ္အစီးေရ ၇၇,၀၀၀ ေက်ာ္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိသည္။
Credit To >>> 7 Day Daily
0 comments:
Post a Comment