ဇန္န၀ါရီ ၁၆ ရက္တြင္ စတင္မည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ အမ်ားပိုင္ယာဥ္လိုင္း စနစ္တြင္ ယခင္ ကားတစ္ဆင့္သာ စီးရသည့္ အေျခအေနမွ ယခု ႏွစ္ဆင့္ သံုးဆင့္ စီးရမည့္ ခရီးစဥ္မ်ား အေပၚ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ အခ်ဳိ႕က ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုစဥ္ တင္ျပခဲ့ေၾကာင္း လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ အခ်ဳိ႕ထံမွ သိရသည္။
ဇန္န၀ါရီ ၁၆ ရက္တြင္ စတင္မည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ အမ်ားပိုင္ ယာဥ္လိုင္းစနစ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္း၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီး ေဒၚနီလာေက်ာ္၊ ကရင္တိုင္းရင္းသား လူမ်ဳိးေရးရာ ၀န္ႀကီး ေနာ္ပန္းသဥၨာမ်ဳိးႏွင့္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ဇန္န၀ါရီ ၁၀ ရက္ မြန္းလြဲ ၁ နာရီက ေတြ႕ဆံုခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
“အဓိကေတာ့ ၁၆ ရက္ေန႔ စလုပ္ေတာ့မယ့္ ယာဥ္လိုင္းစနစ္မွာ အစ္မတို႔ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ေတြရဲ႕ အကူအညီလည္း လိုအပ္တာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကိုယ္စားလွယ္ေတြကို ေခၚၿပီး ရွင္းျပတာပါ။ ကိုယ္စားလွယ္ တစ္ဦးခ်င္းစီက လက္ရွိ ျပည္သူေတြ ေျပာေနတဲ့ အေျခအေနေတြ အေပၚမွာ ထည့္သြင္းစဥ္းစားေပးဖို႔ ေဆြးေႏြးပါတယ္။ ဒီစနစ္ စမယ္ဆိုေတာ့ အခ်ဳိ႕ကားက ႏွစ္ဆင့္စီးရမယ့္ ကိစၥေပါ့။ အေျခခံ ျပည္သူကေတာ့ ကားႏွစ္ဆင့္ စီးရမယ္ဆိုရင္ ကားခ ႏွစ္ခါကုန္ေတာ့မယ္ေလ။ အဲဒီကိစၥကို အစ္မတို႔ ထည့္သြင္း တင္ျပခဲ့တယ္။ သူတို႔ကေတာ့ ပထမသံုးလကေတာ့ သည္းခံၿပီး ဒီလိုပဲ သြားမယ္ေပါ့။ ေနာက္ သံုးလေလာက္ဆိုရင္ ဒုတိယ အဆင့္ အေနနဲ႔ e ticket စနစ္ ရေအာင္လုပ္မယ္။ အဲဒီအခါက်ရင္ ကိုယ္စီးတဲ့ မိုင္အလိုက္ပဲ ပိုက္ဆံက်မယ္ေပါ့။ သူတို႔ ရွင္းျပသြားေသာ္ျငားလည္း နည္းနည္းေလး စိတ္ပူတယ္။ ျပည္သူေတြ တခ်ဳိ႕ လက္လုပ္လက္စားက်ေတာ့ တစ္ဆင့္က ၂၀၀၊ ေနာက္တစ္ဆင့္ ၂၀၀ ဆိုေတာ့ အဆင္မေျပတာမ်ဳိး ရွိတယ္” ဟု ေက်ာက္တံတားၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္ (၁) ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ေဒၚၾကည္ျပာက ေျပာၾကားသည္။
“ကားႏွစ္ဆင့္ သံုးဆင့္ ေျပာင္းစီးရမယ့္ ျပည္သူေတြၾကားထဲက အသံေတြလည္း သူတို႔ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေျပာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေန႔ အစိုးရ အဖြဲ႕ကလည္း ရွင္းျပတာေပါ့။ အစိုးရ အဖြဲ႕က ဒါကိုခ်ျပတယ္။ ဒီအလုပ္ကို ျပလိုက္ၿပီ။ အဲဒီ ေနာက္ဆက္တြဲကို နားေထာင္မယ္။ အဲဒီမွာ လိုအပ္ရင္ လိုအပ္သလို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲသြားဖို႔ အစီအစဥ္ေတြ ရွိေနပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ျပည္သူေတြဆီက အသံေတြ ထြက္မွာပဲ။ ဒါကလည္း ေမွ်ာ္မွန္းထားၿပီးသားပါ။ ႏွစ္ဆင့္ သံုးဆင့္ ေျပာင္းစီးရေတာ့ ယာဥ္စီးခ အေပၚမွာလည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေမးပါတယ္။ အလြန္ဆံုးေတာ့ ႏွစ္ဆင့္ပါပဲ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔လည္း အႀကိတ္အနယ္ ေဆြးေႏြးခဲ့ပါတယ္။ ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့ေနရာ တစ္ခုေရာက္ဖို႔ ႏွစ္ဆင့္စီးရမယ္။ ခက္ခဲရင္ သံုးဆင့္ေတာ့ သြားရမွေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ႏွစ္ဆင့္နဲ႔ ေရာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားၿပီးေတာ့ သူတို႔ လုပ္ေပးထားတယ္” ဟု အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္ (၂) ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးေ၀ၿဖိဳးဟန္က ေျပာၾကားသည္။
ထုိ႔ျပင္ ယခုကဲ့သို႔ အမ်ားပိုင္စနစ္အတြက္ ေျပာင္းလဲလိုက္သည့္ လမ္းေၾကာင္း ၆၀ ၌ လက္ရွိေျပးဆြဲေနသည့္ အခ်ဳိ႕လမ္းေၾကာင္းမ်ား ေပ်ာက္သြားျခင္းေၾကာင့္ ျပန္ထည့္ေပးရန္လည္း တင္ျပခဲ့ေၾကာင္း ဦးေ၀ၿဖိဳးဟန္က ဆိုသည္။
“အခ်ဳိ႕လိုင္းေတြ အင္းစိန္ဘက္မွာ ေပ်ာက္သြားတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေတြ ရွိတယ္။ အဲဒါကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို ျပန္ထည့္ေပးဖို႔ ေျပာေတာ့ သူတို႔ ဒါေလးေတြကို ထည့္သြင္းစဥ္းစားၿပီး ျပန္ထည့္ေပးဖို႔ အာမခံထားတယ္။ ယာဥ္စီးခ အပိုင္းကေတာ့ ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ျပည္သူလူထု အေနနဲ႔ နည္းနည္းေလး သည္းခံေပးပါ။ ေနာက္ပိုင္း ကတ္စနစ္လာရင္ေတာ့ ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့ ဂိတ္စကေန ေရာက္ခ်င္တဲ့ ေနရာကို က်သင့္သေလာက္ပဲ ေပးရမွာပါ။ အရင္ကဆို အင္းစိန္ ေပါက္ေတာ၀ေလာက္ဆိုရင္ သြားတဲ့လိုင္းက ဘုရင့္ေနာင္ေစ်းကို ျဖတ္ရတယ္။ အဲဒီနားက လူေတြက လွည္တန္းဘက္ကို သြားခ်င္တယ္။ ဘူတာ႐ံုလမ္းတို႔၊ သုခတို႔ေပါ့ဗ်ာ။ အရင္ကဆို ေရႊဧည့္သည္ စီးလို႔ရတယ္။ အခုဆိုရင္ အဲဒီလိုင္းက ေပ်ာက္သြားတယ္။ ေပ်ာက္သြားၿပီးေတာ့ လွည္းတန္းသြားခ်င္ရင္ နံပါတ္ ၄၀ ကို စီးမယ္။ ဆင္မလိုက္မွာ ဆင္းမယ္။ ဆင္မလိုက္ကေန လွည္းတန္းေရာက္တဲ့ကားကို စီးမယ္ဆိုရင္ လွည္းတန္းေတာ့ ေရာက္မယ္ေပါ့။ ႏွစ္ဆင့္ ျဖစ္သြားမယ္။ လွည္းတန္း မဟုတ္ဘဲ ၾကားထဲက ဘူတာ႐ံု လမ္းတို႔၊ သုခတို႔ သံလမ္းတို႔ သြားခ်င္တဲ့သူေတြ ဆိုရင္ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံု တစ္ေခါက္ဆင္းရမယ္။ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုကေန သမိုင္းလမ္းဆံုကို ဆင္းရမယ္။ သမိုင္းလမ္းဆံုကေန တစ္ဆင့္စီးရမယ္ ဆိုရင္ သံုးဆင့္ေလာက္ ျဖစ္သြားၿပီ။ အဲဒါကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေျပာျပထားတယ္” ဟု ဦးေ၀ၿဖိဳးဟန္က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
“သူတို႔ကလည္း ေျပာတယ္။ ဒါႀကီးက ပထမအဆင့္ အေနနဲ႔ စၿပီး လုပ္လိုက္တယ္။ ေသခ်ာလည္း ျပင္ဆင္ထားတယ္။ လက္ကမ္းစာေစာင္ေတြလည္း ေ၀မယ္ ဆိုေတာ့။ ရက္က အရမ္းကပ္တယ္။ နည္းနည္း စိတ္ပူပန္မႈ ရွိတယ္။ စလုပ္တဲ့ေန႔က တနလၤာေန႔ ျဖစ္ေနေတာ့ စိတ္ပူတယ္။ ျဖစ္ေစခ်င္တာမ်ဳိး ဆိုရင္ စေနေန႔လိုမ်ဳိး စလုပ္လိုက္မယ္ ဆိုရင္ လူေတြက စေနေန႔ စတယ္။ တနလၤာေန႔ ႐ံုးတက္ဖို႔ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ဖို႔ အခ်ိန္ရမယ္” ဟု ေဒၚၾကည္ျပာက ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
Credit To >>> Eleven Media Group
0 comments:
Post a Comment