ယင္းလုပ္ငန္းႀကီးအေနနဲ႔ ယခုအခါ အလိုအေလ်ာက္သြားလာႏိုင္မယ့္ေရယာဥ္ေတြ ထုတ္လုပ္ဖို႔အတြက္ ဥေရာပေျမာက္ျခမ္းကအစိုးရေက်ာေထာက္ေနာက္ခံ အဖြဲ႕အစည္းေတြနဲ႔ လက္တြဲလုပ္ေဆာင္ေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
ယခု အစီအစဥ္ေၾကာင့္လည္း ပင္လယ္ေရေၾကာင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးပုိင္းမွာ ကုန္က်စရိတ္ အမ်ားဆံုး ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းထိ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မယ္လို႔ ကုမၸဏီက တြက္ခ်က္ထားပါတယ္။
ကနဦးအေနနဲ႔ ဆြဲေရယာဥ္ေတြ၊ ဖယ္ရီေတြကို ထုတ္လုပ္သြားဖို႔ရွိၿပီး ယင္းေနာက္မွာတဆင့္ ႏိုင္ငံတကာ ပင္္လယ္ေရေၾကာင္းေတြမွာ သြားလာႏိုင္မယ့္ ကုန္တင္သေဘၤာႀကီးေတြကို ထုတ္လုပ္မယ္လို႔Rolls-Royce ရဲ႕ တီထြင္ဆန္းသစ္မႈဆိုင္ရာ ဒုဥကၠဌ Oskar Levander က ေျပာပါတယ္။
အလားတူ အက်ဳိးအျမတ္ ေတြ ပိုရႏိုင္တဲ့ ယခုနည္းပညာကုိ အဓိကသေဘၤာပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းႀကီးေတြလည္း အသံုးျပဳလာႏိုင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။
ဒါေပမယ့္လည္း ႏိုင္ငံတကာ ေရေၾကာင္းသမဂၢ Nautilus ရဲ႕ ေျပာခြင့္ရပုဂၢိဳလ္ကေတာ့ " ဒီေျပာင္းလဲမႈေၾကာင့္ ေဘးကင္းလံုၿခံဳမႈပုိင္းအေပၚ စိန္ေခၚလာစရာရွိပါတယ္၊ ဒီနည္းပညာေၾကာင့္ အလုပ္အကုိင္ေတြ နဲ႔ ကုန္က်စရိတ္ေတြကုိ တကယ္ပဲ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မလားဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိုးရိမ္မိပါတယ္" လို႔ ေျပာသြားပါတယ္။
ဒါေပမယ့္လည္း ပင္လယ္ဓါးျပရန္ကေန ကာကြယ္မယ့္ သေဘၤာအမႈထမ္းမပါတာေၾကာင့္ အလိုအေလ်ာက္သေဘာၤေတြအတြက္ လံုၿခံဳေရးအေစာင့္အၾကပ္ ငွားရမ္းေခၚယူရမႈႏႈန္းကို ေလွ်ာ့ခ်ေစႏိုင္မယ္လို႔ေလ့လာသူတစ္ခ်ဳိ႕က သံုးသပ္ပါတယ္။
ဒီအလိုအေလ်ာက္ သေဘၤာေတြဟာ ရွိရင္းစြဲ သေဘၤာေတြထက္ ပိုမိုလံုၿခံဳေဘးကင္းႏိုင္တယ္လို႔ Rolls-Royce ကေတာဆက္လက္ေျပာၾကားထားဆဲျဖစ္ပါတယ္။
Credit To >>> SFJ Strategy First Journal
0 comments:
Post a Comment