ဩဂုတ္ ၂၂ ရက္ နံနက္ ၇ နာရီခန္႔ကျဖစ္သည္။
“ဝိုင္းမၾက၊ ဝိုင္းမၾက၊ ေနာက္က ကားေတြတားထား၊ ေနာက္ျပန္ဆုတ္-ေနာက္ျပန္ဆုတ္၊
ရေတာ့မယ္ ရေတာ့ မယ္” ဟူေသာ လူအမ်ားဝိုင္းေအာ္ေနသည့္ ဆူညံသံေၾကာင့္
လမ္းေပၚထြက္ၾကည့္မိသည္။
ကိုယ့္မင္းကိုယ့္ခ်င္းလမ္း ေ႐ႊဂုံတိုင္ တံတား
စီမံကိန္း တံတားတိုင္အမွတ္ (P-2) အေရွ႕ဘက္လမ္းမႀကီး၏
လူသြားပလက္ေဖာင္းေပၚတြင္ ဌာနတစ္ခုမွ ဝန္ထမ္းႀကိဳပို႔ ယာဥ္တစ္စီး
ပလက္ေဖာင္းကၽြံ၍ ေရွ႕ဘီးနစ္ေနေၾကာင္းေတြ႕ရသည
္။
နစ္ေနသည့္ ဘီးအား လူအမ်ားအားျဖင့္ ဝိုင္းဝန္း ဆြဲတင္ေနၾကျခင္း ျဖစ္သည္။
ကံေကာင္းသည္ ဆိုရ မလား မေျပာတတ္၊ ႀကိဳ/ပို႔ယာဥ္ေပၚတြင္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ
မပါသလို ယာဥ္သည္ ပလက္ေဖာင္းေက်ာ္၍ ၿခံစည္း႐ိုးနံရံႏွင့္လည္း ႏႈတ္မဆက္မိ။
ယင္းျဖစ္ရပ္သည္ မေတာ္တဆျဖစ္ခဲ့သည္ဆိုေသာ္လည္း
အလြန္ အႏၲရာယ္ႀကီးလွသည္။ ယာဥ္ေမာင္းသူ၏ ေပါ့ဆ မႈလား...၊ လုပ္ငန္း
တာဝန္ရွိသူမ်ား၏ ေပါ့ဆမႈလား...၊ ဌာနဆိုင္ရာမ်ား၏ ေပါ့ဆမႈလား ...၊ ဆိုသည့္
ေမးခြန္းေပါင္း မ်ားစြာ ေမးရမလိုျဖစ္ခဲ့ရသည္။
၆-၈-၂၀၁၃ ရက္ထုတ္သတင္းစာမ်ားတြင္ “ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ယာဥ္စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရးေကာ္မတီက
ထုတ္ျပန္ ေသာ သတိေပးႏႈိးေဆာ္ ခ်က္တြင္” ေ႐ႊတိဂုံတိုင္ လမ္းဆုံတည္ေဆာက္ေရး
စီမံကိန္း၏ ေ႐ႊဂုံတိုင္မီးပြိဳင့္ ေတာင္ဘက္ျခမ္းရွိ တံတားတိုင္အမွတ္ P-4,
P-3, P-2, P-1, P-200 ႏွင့္ P-100 တို႔တြင္ Cross Beam လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္
ေဆာင္သြားရန္ရွိရာ တံတားတိုင္အမွတ္ P-3 ေနရာမွစ၍ P-100 ေနရာထိ လမ္း၏
အေရွ႕ဘက္ျခမ္းႏွင့္ အေနာက္ဘက္ လမ္းတစ္ေလၽွာက္တြင္
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ငယ္တစ္စီးစီသာ သြားလာႏိုင္မည့္ အေျခအေနရွိပါသည္။
ကမၻာေအးေစတီလမ္းသို႔ ျဖတ္သန္းသြားလာေနသည့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားႏွင့္ အျမင့္
၁၀ ေပႏွင့္ အထက္ပိုေသာ ယာဥ္လတ္မ်ား၊ ယာဥ္ႀကီးမ်ား အႏၲရာယ္ကင္းစြာ
သြားလာႏိုင္သည့္ အျမင့္ကင္းလြတ္ခ်က္ မရႏိုင္သျဖင့္ Cross Beam လုပ္ငန္းမ်ား
လုပ္ေဆာင္ေန သည့္ ကာလအတြင္း အျမင့္ ၁၀ ေပႏွင့္ အထက္ပိုမိုေသာ ယာဥ္လတ္မ်ား၊
ယာဥ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ ခရီး သည္တင္ ယာဥ္မ်ား သည္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းမွ
သြားလာၾကရမည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ သတ္မွတ္ကာလမွ ၆-၈-၂၀၁၃ ရက္မွ ၁၈-၉-၂၀၁၃ ရက္ထိ ျဖစ္ေၾကာင္း သတိေပးႏႈိးေဆာ္ထားသည္ကို ေတြ႕ရွိရသည္။
သတင္းႏွင့္စာနယ္ဇင္းလုပ္ငန္း
0 comments:
Post a Comment