ၿဗိတိန္ႏုိင္ငံမွ စေကာ့တလန္ ခြဲထြက္ကာ လြတ္လပ္ေရး ရယူရန္ အဆုံးအျဖတ္ေပးမည့္ လူထုဆႏၵခံယူပြဲကုိ မနက္ျဖန္ (စက္တင္ဘာ ၁၈) ရက္ေန႔တြင္ က်င္းပျပဳလုပ္ေတာ့မည္ ျဖစ္ရာ ယင္းဆႏၵခံယူပြဲ မျပဳလုပ္မီ တစ္ရက္အလုိတြင္ ဆန္႔က်င္သူႏွင့္ ေထာက္ခံသူ အင္အားစုမ်ားက မဲဆြယ္စည္း႐ုံးမႈ အသီးသီးကုိ ေနာက္ဆုံးပိတ္ အေနႏွင့္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိေၾကာင္း သတင္းဌာနမ်ားက ေရးသားေဖာ္ျပသည္။
ထုိသုိ႔ မဲဆြယ္စည္း႐ုံးမႈမ်ားကုိ အၿပိဳင္အဆုိင္ ျပင္းထန္စြာ လုပ္ေဆာင္ေနရျခင္းမွာ စေကာ့တလန္ လြတ္လပ္ေရးအတြက္ လူထုဆႏၵခံယူပြဲ အလြန္နီးကပ္ေနသည့္အတြက္ မွ်သာမက ေနာက္ဆုံး ထြက္ရွိလာေသာ သေဘာထား စစ္တမ္းမ်ားအရ ေထာက္ခံသူႏွင့္ ကန္႔ကြက္သူ ဦးေရမွာ မတိမ္းမယိမ္း အေနအထားတြင္ ကပ္လ်က္ ရွိေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု BBC သတင္းဌာနက ေဖာ္ျပသည္။
စေကာ့တလန္ျပည္နယ္ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ အဲလက္စ္ဆယ္မြန္က ျပည္သူမ်ားအတြက္ စာတစ္ေစာင္ ေရးသားရာတြင္ ေထာက္ခံမဲ (Yes Vote) ေပးၾကရန္ တုိက္တြန္းၿပီး “လြတ္လပ္ေရးႀကီးကုိ ရယူၾကရေအာင္လား” ဟု ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
ၿဗိတိန္ႏွင့္သမဂၢ ဖြဲ႔ကာ ေပါင္းစည္းေနထုိင္ေရးကုိ လုိလားသည့္ အင္အားစုမ်ားက ဗုဒၡဟူးေန႔ တစ္ေန႔လုံး “အတူတကြ ေကာင္းစြာေနထုိင္ေရး” ဟူသည့္ ေခါင္းစဥ္ျဖင့္ မဲဆြယ္စည္း႐ုံးမႈမ်ားကုိ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကၿပီး “စေကာ့တလန္ကုိ ခ်စ္လွ်င္ ကန္႔ကြက္မဲ ထည့္ၾကပါ” ဟူေသာ ေခါင္းစီးစာတန္းမ်ား ကုိင္ေဆာင္ကာ အက္ဒင္ဘရာၿမိဳ႕ တစ္ေလွ်ာက္ စီတန္းလွည့္လည္ခဲ့ၾကသည္။
ထုိ႔အတူ စေကာ့တလန္ လြတ္လပ္ေရးကုိ ေထာက္ခံသူမ်ားက အျပာေရာင္ တီရွပ္မ်ား၊ စေကာ့တလန္ အလံမ်ားႏွင့္ တံဆိပ္မ်ား ကုိင္ေဆာင္တပ္ဆင္ကာ ဂလပ္စေကာ့ၿမိဳ႕၌ လြတ္လပ္ေရးဟူသည့္ ေႂကြးေၾကာ္သံမ်ားျဖင့္ စီတန္းလွည့္လည္ မဲဆြယ္စည္း႐ုံးၾကသည္။
Daily Mail သတင္းစာက ေနာက္ဆုံးအႀကိမ္ အျဖစ္ ျပဳလုပ္ေသာ ဆႏၵသေဘာထား စစ္တမ္းအရ လြတ္လပ္ေရး ရယူမည့္ ကိစၥကုိ ကန္႔ကြက္သူ ၄၈ ရာခုိင္ႏႈန္း ရွိၿပီး ေထာက္ခံသူ ၄၄ ရာခုိင္ႏႈန္း ရွိသည္။
သုိ႔ေသာ္ အဆုိပါ ကိန္းဂဏန္းမ်ားသည္ ေထာက္ခံရန္ သုိ႔မဟုတ္ ကန္႔ကြက္ရန္ မဆုံးျဖတ္ရေသးသူမ်ားကုိ ထည့္သြင္း တြက္ခ်က္ထားျခင္း မရွိဟု Daily Mail က ေဖာ္ျပသည္။
သုိ႔အတြက္ေၾကာင့္ ေနာက္ဆုံး အခ်ိန္အထိ မဲဆြယ္စည္း႐ုံးမႈမ်ားကုိ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ လုပ္ေဆာင္ၾကျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အကယ္၍ ေထာက္ခံသူမ်ားက အႏုိင္ရရွိသြားမည္ ဆုိပါက ယင္းျဖစ္ရပ္သည့္ စေကာ့တလန္ အတြက္သာမက မ်က္ေမွာက္ေခတ္ ကမာၻႀကီးအတြက္ ထူးျခားေသာ သမုိင္းဝင္ျဖစ္စဥ္ တစ္ခုအျဖစ္ သတ္မွတ္ခံရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Reuters သတင္းဌာနက ေဖာ္ျပသည္။
The Voice Weekly
0 comments:
Post a Comment