ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေနအိမ္ေရွ႕၊ ဆိုင္ေရွ႕မ်ား စသည္တို႔တြင္
ဆိုင္းဘုတ္မ်ား၊ တံုးမ်ားခ်ကာ ကားပါကင္ေနရာ ဦးထားျခင္းမ်ားကို ၂၀၁၆
ဇန္န၀ါရီ ၁ ရက္မွ စတင္ကာ တရားစြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္
စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ စီမံေရးရာဌာနမွ သိရသည္။
ယင္းသို႔ ဆိုင္းဘုတ္မ်ားခ်ကာ ကားပါကင္ေနရာ ဦးထားျခင္းကို ေအာက္တိုဘာလမွ
စတင္၍ ဒီဇင္ဘာလကုန္အထိ ပညာေပးကာလ သံုးလသတ္မွတ္၍ လုပ္ေဆာင္ေနၿပီး
လက္ရွိတြင္ ယာဥ္မရပ္ရဟူ၍ ေနရာဦးထားေသာ ဆိုင္းဘုတ္မ်ား၊ တံုးမ်ားကို
လိုက္လံသိမ္းဆည္း ေနေၾကာင္း သိရသည္။
“ကားတာရာေတြ၊ ပံုးေတြခ်ၿပီး ကားပါကင္ေနရာ ဦးထားတယ္။ အဲဒါေတြကို
အခုသိမ္းေနတယ္။ အခုေတာ့ ပညာေပးကာလေပါ့။ ၂၀၁၆ ဇန္န၀ါရီ ၁ ရက္ကစၿပီး
အဲလိုကားပါကင္ေနရာ ဦးထားတာေတြကို တရားစြဲေတာ့မွာ ျဖစ္တယ္။ တရား႐ံုးကို
တင္ပို႔ၿပီး တရား႐ံုးက ဒဏ္႐ိုက္မွာပါ” ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး
ေကာ္မတီ၊ စီမံေရးရာဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
လက္ရွိ ကားပါကင္ ေနရာဦးထားေသာ ဆိုင္းဘုတ္မ်ား၊ တံုးမ်ားကို
ေန႔စဥ္ပံုမွန္ စစ္ေဆးေနၿပီး အဓိကအားျဖင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း
ေျခာက္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ တာေမြ၊ မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔၊ စမ္းေခ်ာင္း၊ အလံု၊
ၾကည့္ျမင္တိုင္ စေသာ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားကို အေရးႀကီး ေနရာမ်ားအျဖစ္ သတ္မွတ္ကာ
လိုက္လံစစ္ေဆး ေနသည္ဟု သိရသည္။
“ကားပါကင္ ေနရာဦးထား တာေတြကို လိုက္စစ္ေတာ့ လမ္းမႀကီးေတြေပၚက
ဘဏ္ေတြေရွ႕မွာ ေနရာဦးထားတာေတြကို ေတြ႕ရတယ္။ လမ္းၾကားထဲေတြမွာေတာ့
သိပ္မဦးရဲၾကေတာ့ဘူး” ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊
စီမံေရးရာဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူက ဆိုသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယခင္က ေျမညီထပ္မ်ား၊ ဆိုင္မ်ားမွ တစ္ဦးပိုင္ ပုဂၢလိက
ကားပါကင္ ေလွ်ာက္ထားမႈမ်ားကို သတ္မွတ္ႏႈန္းထား ေပးေဆာင္ေစၿပီး
ခြင့္ျပဳခဲ့ရာမွ ကားတင္သြင္းမႈ မူ၀ါဒမ်ားေျပာင္းလဲၿပီး ကားအမ်ားအျပား
၀င္ေရာက္လာခ်ိန္တြင္ ျဖစ္ေပၚလာသည့္ ကားပါကင္ အခက္အခဲမ်ားေၾကာင့္ ယင္းသို႔
ပုဂၢလိက ကားပါကင္ ခ်ေပးသည့္ စနစ္ကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁ ရက္မွစတင္ကာ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီက ရပ္ဆိုင္းခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုသို႔ရပ္ဆိုင္း ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ စည္ပင္သာယာပိုင္ လမ္းမ်ားေပၚတြင္
မည္သူမဆို ကား၀င္ ရပ္နားခြင့္ရွိၿပီး ေျမညီထပ္အိမ္ေရွ႕၊ ဆိုင္ေရွ႕မ်ားတြင္
ကားပါကင္ေနရာ ဦးခြင့္မရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီက
ထုတ္ျပန္ထားသည္။
သို႔ေသာ္ ေနရာဦးထားမႈမ်ား ဆက္လက္ ရွိေနဆဲျဖစ္ၿပီး လက္ရွိရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏
ကားပါကင္ အခက္အခဲေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ တရားစြဲရန္ စီစဥ္ခဲ့ျခင္း
ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
“ကားတင္သြင္းမႈ မူ၀ါဒေျပာင္းၿပီး ေနာက္ပိုင္း ဒီျပႆနာ ျဖစ္လာတာ။
ဒါေၾကာင့္ အရင္ပုဂၢလိက ကားပါကင္ ေပးခဲ့တာ။ အဲဒီမွာေျမညီထပ္က အေပၚထပ္က
ကားေတြကို ေပးမရပ္၊ အဲဒါနဲ႔ ျပႆနာေတြျဖစ္လို႔ ရပ္ဆိုင္းခဲ့ရတာပါ” ဟု
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ စီမံေရးရာဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက
ဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။
ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္ ၃၁ ရက္အထိ စာရင္းမ်ားအရ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္အစီးေရ ၂၁၄၆၄၉ စီးရွိခဲ့ရာမွ ယခု ၂၀၁၅ ခုႏွစ္
ေအာက္တိုဘာ ၃၀ ရက္တြင္ ယာဥ္အစီးေရ ၅၀၀၃၈၂ စီးအထိ ရွိလာေၾကာင္း
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က ထုတ္ျပန္ထားၿပီး ယင္း၏ေနာက္ဆက္တြဲအျဖစ္
ကားပါကင္ ျပႆနာမ်ားကို ဆိုးရြားစြာ ခံစားေနရၿပီး အဆင့္ျမင့္ ကားပါကင္မ်ား
လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ရပ္နားမႈ နည္းပါးသည့္ ေနရာမ်ား၌
ျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္ ထိေရာက္မႈ မရွိခဲ့ေပ။
ယင္းသို႔ ကားပါကင္ ေနရာလုသည့္ ကိစၥျဖင့္ ဒီဇင္ဘာ ၁၆ ရက္ည ၇ နာရီခြဲခန္႔က
လမ္းမေတာ္ၿမိဳ႕နယ္၊ လွည္းတန္းလမ္းတြင္ စကားမ်ားရန္ျဖစ္ကာ
ဓားျဖင့္ထုိးသျဖင့္ လူတစ္ဦး ေသဆံုးမႈ ျဖစ္ပြားခဲ့သည္။
Credit To >>> Eleven Media Group
26.12.15
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေနအိမ္ေရွ႕၊ ဆုိင္ေရွ႕တုိ႔တြင္ ဆိုင္းဘုတ္မ်ားခ်ကာ ကားပါကင္ေနရာ ဦးထားမႈမ်ားကို ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ ၁ ရက္မွစ၍ တရားစြဲမည္ဟုဆို
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment