ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္း ေျပးဆြဲေနသည့္ မထသ (ဗဟို) ေကာ္မတီေအာက္ရွိ ခရီးသည္ယာဥ္လိုင္း ၃၅၇ လိုင္းအနက္ ယာဥ္လိုင္း ၃၀၀ ေက်ာ္ကို ဖ်က္သိမ္း၍ ယာဥ္လိုင္း ၅ဝ သာ ထားရွိမည္ဟု ရန္ကုန္တိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ေျပာဆိုခဲ့ေၾကာင္း အမွတ္ ၂ ယာဥ္ထိန္း ရဲတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး႐ုံး ဒုရဲမွဴးေအာင္ကိုဦးက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းအစိုးရ အဖြဲ႕႐ုံးတြင္ ေမလ ၂၂ ရက္က ပိုမိုေကာင္းမြန္ေသာ ယာဥ္သြားလာမႈစနစ္ အလုပ္႐ုံ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းက ညႊန္ၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ ပြဲသို႔ တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႕၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစုံ ထိန္းသိမ္းေရးႀကီးၾကပ္မႈ (ဗဟို) ေကာ္မတီ၊ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕ႏွင့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား တက္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။
“မထသကို ယာဥ္လိုင္း ၅ဝ ပဲ ထားရွိဖို႔ အစိုးရအဖြဲ႕က ညႊန္ၾကားခ်က္ ေပးလိုက္ၿပီ။ ဒါစနစ္သစ္ကို ေျပာင္းလဲတာ ျဖစ္တယ္။ ေလွ်ာ့ခ်မႈမွာ နစ္နာမႈလည္း မရွိေအာင္ စနစ္လည္း ေအာင္ျမင္ေအာင္ ေဆာင္႐ြက္ရမွာျဖစ္တယ္”ဟု ၎က ဆိုသည္။
ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို ေအာက္ေျခတြင္ လုပ္ေဆာင္ေနသည့္ မထသ (ဗဟို) ေကာ္မတီအေနျဖင့္ လက္ရွိ ေျပးဆြဲေနသည့္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္း ၃ဝဝ ေက်ာ္ကို ေလွ်ာ့ခ်ရာတြင္ လိုအပ္ခ်က္၊ လုပ္ေဆာင္ခ်က္၊ သုံးသပ္ခ်က္ႏွင့္ အႀကံျပဳခ်က္မ်ားကို တိုင္းအစိုးရအဖြဲ႕သို႔ တင္ျပရမည္ျဖစ္ၿပီး ယင္းတင္ျပခ်က္မ်ားအေပၚ အစိုးရအဖြဲ႕က ဆက္လက္ၿပီး လုပ္ေဆာင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းအလုပ္႐ုံ ေဆြးေႏြပြဲကို တက္ေရာက္ခဲ့သည့္ ဒုရဲမွဴးေအာင္ကိုဦးက ေျပာၾကားသည္။
“မထသက ေဆာင္႐ြက္ရမယ့္ အခ်က္ေတြကို ျပည့္စုံေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးမွ တိုင္းအစိုးရက ေရွ႕ဆက္ လုပ္ေဆာင္လို႔ရမယ္။ လမ္းေၾကာင္းနဲ႔ ယာဥ္အေရအတြက္ကို ၾကည့္ၿပီး ေဆာင္႐ြက္ရင္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္”ဟု ၎က ဆိုသည္။
က်န္ရွိမည့္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားသည္ ယာဥ္စီးခ ေပးေဆာင္ျခင္းကို လက္မွတ္စနစ္ျဖင့္ ျပန္လည္လုပ္ ေဆာင္မည္ျဖစ္ၿပီး အမ်ားပိုင္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း ျပဳလုပ္လွ်င္ BRT ယာဥ္လိုင္းကို ခြင့္ျပဳေပးသည့္အတိုင္း CNG ၆ဝဝ လီတာေပးရန္၊ တစ္ႏိုင္ငံလုံး အတိုင္းအတာႏွင့္ ညီညြတ္မည့္ ပို႔ေဆာင္ေရးဥပေဒ ေရးဆြဲရန္ အဆိုပါ ပြဲသို႔ တက္ ေရာက္လာသည့္ တာဝန္ရွိသူမ်ားက ေတာင္းဆိုခဲ့ေၾကာင္း၊ ယာဥ္လိုင္ပိုင္ရွင္မ်ားကလည္း ၎တို႔၏ အခက္အခဲကို တင္ျပ ေဆြးေႏြးခဲ့ေၾကာင္း ဒုရဲမွဴးေအာင္ကိုဦးက ေျပာၾကားသည္။
ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္း ၅ဝ သာ ထားရွိျခင္းသည္ ယာဥ္လိုင္းကိုသာ ေလွ်ာ့ခ်ျခင္းျဖစ္ၿပီး ယာဥ္စီးေရ ေလ်ာ့က်သြားမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း၊ ယာဥ္လမ္းေၾကာင္ းတူရာကိုစုကာ ညႇိႏိႈင္းလုပ္ေဆာင္ရမည္ျဖစ္၍ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားႏွင့္ ခရီးသည္မ်ားအေနျဖင့္ အခက္အခဲမ်ား မရွိႏိုင္ေၾကာင္း ပါရမီ ခရီးသည္ ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးျမင့္ၾကည္က ေျပာၾကားသည္။
“ယာဥ္လိုင္းေျပးဆြဲမႈက အရင္အတိုင္းပဲ ရွိႏိုင္လို႔ ခရီးသည္ေတြအတြက္ စိုးရိမ္စရာ မရွိဘူး။ ယာဥ္လိုင္းနည္းသြားတဲ့အတြက္ ႀကီးၾကပ္ရတာ ပိုေကာင္းၿပီး အၿပိဳင္အဆိုင္ေတြ၊ အလုအယက္ေတြ ကင္းသြားႏိုင္မယ္လို႔ ယူဆပါတယ္”ဟု ၎က ဆိုသည္။
ယာဥ္လိုင္း တစ္လိုင္းစီတြင္ ရွိေနသည့္ယာဥ္စီေရႏွင့္ ခရီးသည္တင္ေျပးဆြဲသည့္ လမ္းေၾကာင္းအေပၚ မူတည္ၿပီး အခ်ဳိးက် ေဆာင္႐ြက္မည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးသည္ စီးနင္းမႈမ်ားသည့္လမ္းေၾကာင္းကို ယာဥ္စီးေရ ပိုခ်ထားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဝန္ေဆာင္မႈကိုဦးတည္ၿပီး စီးပြားေရးစနစ္သို႔ သြားသင့္ေၾကာင္း ဒုရဲမွဴးေအာင္ကိုဦးက သုံးသပ္ ေျပာၾကားသည္။
သုိ႔႔ရာတြင္ “ယာဥ္လိုင္း ၃ဝဝ ကို ေလွ်ာ့ခ်ၿပီး ၅ဝ ပဲ ထားေတာ့မယ္ဆိုတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္က ယာဥ္လိုင္းေတြ၊ နံပါတ္ေတြမ်ားေနတာေတြကို က်စ္က်စ္လ်စ္လ်စ္ လုပ္ရင္ ယာဥ္လိုင္း ၅ဝ နဲ႔ေျပးဆြဲရင္ လုံေလာက္ႏိုင္ပါတယ္လို႔ သုံးသပ္ခ်က္ေျပာတာပါ။ တကယ္ ေလွ်ာ့ခ်ခိုင္းလိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူး”ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစုံ ထိန္းသိမ္းေရး ႀကီးၾကပ္မႈ (ဗဟို) ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္က ဆိုသည္။
အစိုးရအဖြဲ႕အေနျဖင့္ ဦးစားေပးလုပ္ေဆာင္ရမည့္ အခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ကိုခ်ျပၿပီး ရန္ကုန္တိုင္းအတြင္း ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ေျဖရွင္းေဆာင္႐ြက္ေပးႏိုင္ေရး၊ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေသာ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ ေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ေရးတို႔ကို လုပ္ေဆာင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ နည္းပညာရွင္မ်ား၊ အတက္ပညာရွင္မ်ားက ေဆြးေႏြးလ်က္ရွိကာ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားႏွင့္ မထသ (ဗဟို) ေကာ္မတီတို႔၏ ေရွ႕အနာဂတ္အတြက္ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကို အသိေပး လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း အလုပ္႐ုံ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ေဆာင္႐ြက္မည့္အခ်က္ကို ၎က ေျပာၾကားသည္။
Credit To >>> The Voice Weekly
0 comments:
Post a Comment