20.7.15

“ထူးေဖာင္ေဒးရွင္းပညာဒါနေဘာ္ဒါေဆာင္မွ တကၠသိုလ္၀င္တန္း ေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကသူမ်ားအား ပညာရည္ခႊ်န္ဆုမ်ား ေပးအပ္ခ်ီးျမွင့္”


ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း ပညာဒါန ေဘာ္ဒါေဆာင္မွ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ပညာသင္ႏွစ္ တကၠသိုလ္၀င္တန္း စာေမးပြဲကို ထူးခြ်န္စြာ ေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကေသာ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူမ်ားအား ပညာရည္ခၽြန္ဆု ခ်ီးျမင့္ျခင္း အခမ္းအနားကို ယေန႔နံနက္(၁၀း၀၀)နာရီ အခ်ိန္က ပူတာအိုၿမိဳ႕ရိွ ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း ပညာဒါန ေဘာ္ဒါေဆာင္ အစည္းအေ၀းခန္းမတြင္ က်င္းပျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။


အဆိုပါ အခမ္းအနားသုိ႔ ပူတာအိုခရိုင္ အေထြေထြ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးထြန္းေ၀ ႏွင့္ တာ၀န္ရိွသူမ်ား၊ ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း အမွဴေဆာင္အရာရိွခ်ဳပ္ ဦးေပၚျမင့္ဦးႏွင့္ တာ၀န္ရိွသူမ်ား၊ ပူတာအိုခရိုင္ရိွ ရပ္မိရပ္ဖမ်ားႏွင့္ ဆုရ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ား တက္ေရာက္ခဲ့ၾကပါသည္။
အခမ္းအနားတြင္ အေထြေထြ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးထြန္းေ၀က ေအာင္ခ်က္ (၈၃.၇၂) ရာခုိင္ႏႈန္းထိ ေအာင္ျမင္ခဲ့သည့္ ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း ပညာဒါန ေဘာ္ဒါေဆာင္ကို ခ်ီးက်ဴးဂုဏ္ျပဳ စကားေျပာၾကားခဲ့ၿပီး ပူတာအိုခရုိင္ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးအတြက္ ပညာေရး၊ က်န္းမာေရးႏွင့္ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရးမ်ားအပါအ၀င္ ေရအားလွ်ပ္စစ္ ရရိွေရးအတြက္ပါ ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးေနသည့္ ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း နာယက ဦးေတဇႏွင့္ ထူးေဖာင္ေဒးရွင္းအား ေက်းဇူးတင္ပါေၾကာင္း ဆိုခဲ့သည္။
ထုိ႔ေနာက္ အဆိုပါ အခမ္းအနားသို႔ တက္ေရာက္ခဲ့သည့္ ထူးကုမၸဏီ၊ စိုက္ပ်ိဳးေရးဌာနမွ အမွဴေဆာင္ဒါရိုက္တာ ဦးမ်ိဳးထြန္းက ထူးခႊ်န္စြာ ေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကသည့္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူမ်ားအား နာယက ဦးေတဇကိုယ္စား ဂုဏ္ျပဳစကားေျပာၾကားခဲ့ၿပီး အမွဴေဆာင္ အရာရိွခ်ဳပ္ ဦးေပၚျမင့္ဦးက ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ႏွင့္ ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္မည့္ကို အစီအစဥ္မ်ားကို ရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ ပညာသင္ႏွစ္တြင္ ထူးခၽြန္စြာ ေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကေသာ ထူးေဖာင္ေဒးရွင္း ပညာဒါန ေဘာ္ဒါေဆာင္မွ (၂)ဘာသာ ဂုဏ္ထူးရွင္(၁)ဦး၊ (၁)ဘာသာ ဂုဏ္ထူးရွင္(၂၆)ဦး၊ ရိုးရိုးေအာင္ျမင္ခဲ့ၾကသည့္ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ (၄၅)ဦးႏွင့္ သင္ၾကားေပးခဲ့ၾကသည့္ ဆရာ၊ ဆရာမမ်ားကို တစ္ဦးခ်င္း ဂုဏ္ျပဳဆုမ်ား ေပးအပ္ခ်ီးျမွင့္ခဲ့ပါသည္။
အခမ္းအနား ေနာက္ဆံုးအစီအစဥ္အျဖင့္ ပညာရည္ခၽြန္ဆု ရရိွခဲ့သည့္ ေနာင္မြန္းၿမိဳ႕နယ္၊ ရပ္ကြက္(၅)တြင္ ေနထုိင္ေသာ (၂)ဘာသာ ဂုဏ္ထူးရွင္ မမဘုန္ကန္ဇိဆိန္းမွ ေက်းဇူးတင္ စကား ျပန္လည္ေျပာၾကားၿပီး အမွတ္တရ စုေပါင္းဓာတ္ပံုရိုက္ကူးကာ ပညာရည္ခၽြန္ဆု ေပးအပ္ပြဲ အခမ္းအနား ေအာင္ျမင္စြာ ၿပီးဆံုးခဲ့ပါသည္။
Credit to >>> Htoo Foundation

0 comments:

Post a Comment