5.11.15

ရန္ကုန္-ဒလတံတားစီမံကိန္း ႏိုဝင္ဘာ ၁၄ ရက္တြင္ ျမန္မာ-ကိုရီးယား စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုမည္


ရန္ကုန္-ဒလတံတားတည္ေဆာက္ ေရးစီမံကိန္းအတြက္ ႏိုဝင္ဘာ ၁၄ရက္ တြင္ ျမန္မာ-ကိုရီးယား စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆို မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။

အဆိုပါေန႔တြင္ တံတားတည္ ေဆာက္ေရးအတြက္ ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွ
ေခ်းေငြေပးအပ္ရန္ ႏွစ္ဖက္အစိုးရ စာ ခ်ဳပ္လက္မွတ္ထိုးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိ ရသည္။

''၁၄ ရက္မွာ ႏွစ္ဖက္အစိုးရစာ ခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုမွာပါ။ ေခ်းေငြက အေမရိကန္ ေဒၚလာသန္း ၁၃ဝ ေလာက္ျဖစ္ပါတယ္'' ဟု ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန အၿမဲ တမ္းအတြင္းဝန္ ဦးေက်ာ္လင္းက ေျပာ သည္။

အဆိုပါ ဒလတံတားစီမံကိန္းမွာႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ကိုရီးယားႏိုင္ငံခရီး စဥ္အတြင္း သေဘာတူညီမႈရရွိလာျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''စီမံကိန္းကို ဒီႏွစ္ကုန္မွာစတင္ ႏိုင္ေလာက္ပါတယ္။ တံတားစီမံကိန္း
ဒီဇိုင္းေတြ၊ တည္ေဆာက္မႈေတြကို ကို ရီးယားကတာဝန္ယူမွာပါ''ဟု ယင္းက ေျပာသည္။

ေခ်းေငြအတိုးႏႈန္းမွာ ဝဒသမ ၁၅ ရာခိုင္ႏႈန္း၊ ဆိုင္းငံ့ကာလ ၁၅ႏွစ္၊ ျပန္ ဆပ္ကာလ ၂၅ ႏွစ္သတ္မွတ္ကာ တစ္ ႏွစ္လွ်င္ ႏွစ္ႀကိမ္ဆပ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိတြင္ တံတားစီမံကိန္းအ တြင္းပါဝင္လ်က္ရွိသည့္ သာသနိကအ ေဆာက္အအံုမ်ား၊ စာသင္ေက်ာင္းမ်ား၊ ေစ်းဆိုင္မ်ား၊ အိမ္မ်ားေျပာင္းေရႊ႕ျခင္း၊ ေလ်ာ္ေၾကးေပးအပ္ျခင္းမ်ား ေဆာင္ ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ အဆို ပါ ရန္ကုန္-ဒလျမစ္ကူးႀကိဳးတံတားအား ၂ဝ၁၉ ခုႏွစ္တြင္ၿပီးစီးရန္ ရည္ရြယ္ထား ေၾကာင္း သိရသည္။

''ကန္ေဒၚလာ ၁၃၈သန္းကို တံ တားတည္ေဆာက္ေရးမွ အသံုးျပဳသြား မွာပါ။ သေဘၤာေတြသြားလာႏိုင္ဖို႔အ တြက္လဲ တြက္ခ်က္ၿပီးတည္ေဆာက္သြား မွာပါ''ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာ ယာေရးေကာ္မတီမွ အႀကီးတန္းအရာ ရွိတစ္ဦးက ေျပာသည္။

သေဘၤာႀကီးမ်ားသြားလာႏိုင္ရန္ ျမစ္ကူးႀကိဳးတံတားအား ေရလမ္းကင္း လြတ္အျမင့္ေပ ၁၆ဝႏွင့္ ေရလမ္းကင္း လြတ္အက်ယ္ ၈၂၃ေပ တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

''တံတားနဲ႔အတူ ေရပိုက္လိုင္းေတြ လဲထည့္သြင္းသြားမွာပါ။ တံတားတည္ ေဆာက္ၿပီးသြားရင္ေတာ့ ဒလဘက္ျခမ္း မွာႀကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ ေရရွားေနတဲ့ျပႆ နာေတြ ေျပေလ်ာ့သြားမွာပါ''ဟု ယင္း ကေျပာသည္။

ရန္ကုန္-ဒလသို႔ ေန႔စဥ္ကူးလူးသြား လာေနသူ သံုးေသာင္းခန္႔ရွိေၾကာင္း သိ ရသည္။

''တံတားကိုအျမန္ဆံုးတည္ေဆာက္ ေစခ်င္ပါတယ္။ ေရေၾကာင္းကေန သြား ရလာရ သိပ္အဆင္မေျပပါဘူး။ တံတား စၿပီးတည္ေဆာက္မယ္ဆိုကတည္းက ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တာ''ဟု ရန္ကုန္- ဒလအား ေန႔စဥ္သြားလာကာေစ်းေရာင္းသူ ေဒၚ ခင္ေအးက ေျပာသည္။

အဆိုပါ ရန္ကုန္-ဒလျမစ္ကူးတံ တားသည္ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္အတြင္းေဆာက္ လုပ္မည့္စီမံခ်က္ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ေငြ ေၾကးမလံုေလာက္မႈေၾကာင့္ ၂ဝ၁၄ ႏွစ္ လယ္ပိုင္းတြင္ ရပ္တန္႔ခဲ့သည့္တံတား ျဖစ္ၿပီး စတင္တည္ေဆာက္ရန္ သတင္း ထြက္ေပၚခ်ိန္၌ ေျမေအာက္ဥမင္လိုဏ္ ေခါင္းကားလမ္းမ်ားပါေဖာက္လုပ္ရန္ ပါဝင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

လက္ရွိတည္ေဆာက္မည့္တံတား အရွည္မွာ ၂၂၄၃ မီတာရွည္လ်ားၿပီး စီမံ ကိန္းကာလအား ငါးႏွစ္သတ္မွတ္ထား ေၾကာင္း သိရသည္။

တံတားအား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ဘုန္းႀကီး လမ္း၊ ကမ္းနားလမ္းတို႔အားျဖတ္ကာ ဒလဘက္ကမ္း ဗိုလ္မင္းေရာင္လမ္းထိပ္ အထိ ဆက္သြယ္တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။

Credit To >>> Yangon Media Group

0 comments:

Post a Comment