Hot Line ဖုန္းမ်ားထားရွိ၍ လူကုန္ကူးမႈသတင္းမ်ား လက္ခံေဆာင္ရြက္ျခင္းကုိ ျပည္သူမ်ား ပုိမုိသိရွိေစရန္အတြက္ MPT မွတစ္ဆင့္ Message မ်ား ေပးပို႕ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ၂ဝ၁၆ခုႏွစ္ ေမလတြင္ Hot Line ဖုန္းမ်ားသို႔ ဖုန္းေခၚဆုိမႈေပါင္း(၇၄၃)ႀကိမ္ ရွိခဲ့သည္။
ဖုန္းေခၚဆုိမႈေပါင္း(၇၄၃)ႀကိမ္မွာ လူကုန္ကူးမႈသတင္းေပးတုိင္ၾကားမႈ တစ္ႀကိမ္၊ ျပည္ပအလုပ္အကုိင္ရွာေဖြေရး ေအဂ်င္စီလုိင္စင္မရွိ၍ သတင္းေပးမႈ တစ္ႀကိမ္၊ လူေပ်ာက္သတင္းေပးမႈ (၄၅)ႀကိမ္၊ ရန္ျဖစ္ျခင္း၊ ဆဲဆုိျခင္း တုိ႕အတြက္ သတင္းေပးမႈ (၄၇)ႀကိမ္၊ ဖုန္းမွားဆက္ျခင္း (၂ဝဝ)အႀကိမ္္၊ MPT ကလားဟု ေမးသည့္ ဖုန္းေခၚဆုိမႈ (၈၉)ႀကိမ္၊ ဖုန္းေခၚၿပီး ျပန္မေျပာသည့္ ဖုန္းေခၚဆုိမႈ (၂၉၄)ႀကိမ္ႏွင့္ ဆဲဆုိျခင္း၊ ညစ္ညမ္းစြာေျပာဆုိျခင္းစသည့္ ေႏွာင္ယွက္သည့္ ဖုန္းေခၚဆုိမႈ (၆၆)ႀကိမ္တုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္း စိစစ္ေတြ႕ရွိရသည္။
ဖုန္းေခၚဆုိမႈေပါင္း(၇၄၃)ႀကိမ္ အနက္ လူကုန္ကူးမႈႏွင့္ပတ္သက္သည့္ သတင္းေပးတုိင္ၾကားမႈ (၂)ႀကိမ္ရွိရာ လူကုန္ကူးမႈ (၁)မႈႏွင့္ ျပည္ပအလုပ္အကိုင္ဆုိင္ရာ ဥပေဒ ပုဒ္မ၂၆ (၁)မႈတုိ႔ျဖင့္ ေဖာ္ထုတ္အေရးယူႏုိင္ခဲ့သည္။ လူေပ်ာက္မႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ သက္ဆုိင္ရာနယ္ေျမရဲစခန္းမ်ားတြင္ လူေပ်ာက္မႈ ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ေရး လမ္းညႊန္ေပးႏုိင္ခဲ့ၿပီး သက္ဆုိင္ရာနယ္ေျမရဲစခန္းမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္း၍ လူေပ်ာက္မႈ(၁ဝ)မႈ ကုိ ျပန္လည္ရွာေဖြ ေပးႏုိင္ခဲ့သည္။
လူကုန္ကူးမႈႏွင့္သက္ဆုိင္သည့္ သတင္းမ်ားထက္ မသက္ဆုိင္သည့္အျခား သတင္းမ်ား Hot Line ဖုန္းမ်ားသို႔ ဖုန္းေခၚဆုိတုိင္ၾကားသည့္အတြက္ အမွန္တကယ္ လူကုန္ကူးခံရသူမ်ား၊ ျပည္သူမ်ားမွ လူကုန္ကူးမႈသတင္းမ်ား တုိင္ၾကားရာတြင္ ဖုန္းလုိင္း မအားျခင္းမ်ား ႀကဳံေတြ႕ႏုိင္ၿပီး နစ္နာဆုံးရႈံးမႈ ရွိလာႏုိင္သျဖင့္ အျခားမသက္ဆုိင္သည့္ သတင္းမ်ား Hot Line ဖုန္းမ်ားသို႔ ဆက္သြယ္တုိင္ၾကားျခင္းမျပဳၾကပါရန္ လူကုန္ကူးမႈ တားဆီးႏွိမ္နင္းေရးရဲတပ္ဖဲြ႕မွ တိုက္တြန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။
Credit To >>> The Mirror Daily
0 comments:
Post a Comment