28.7.16

ဇုန္ထုတ္ကားမ်ားအပ္ႏွံၿပီး အိမ္စီးကား အစားထိုး တင္သြင္းခြင့္မျပဳေတာ့

စက္မႈဇုန္ထုတ္ကားမ်ားကို ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းအျဖစ္အပ္ႏွံပါက အိမ္စီးကားမ်ား ျပန္လည္တင္သြင္းခြင့္ျပဳမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။

သက္တမ္းျပည့္၍ အပ္ႏွံ မည့္ စက္မႈဇုန္ထုတ္ကားမ်ားျဖစ္ သည့္ လိုက္ထရပ္၊ ပစ္ကပ္ကား မ်ားကို အစားထိုးျပန္လည္တင္ သြင္းမည္ဆုိပါက အိမ္စီးကား တင္သြင္းခြင့္မျပဳေၾကာင္း ကညန က ဇူလုိင္ ၂၆ ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။
ဇုန္ထုတ္ကားမ်ားကို အပ္ႏွံ ၿပီး စလစ္ထုတ္၍ ျပန္လည္တင္ သြင္းမည္ဆုိပါက ကုန္တင္ယာဥ္ အုပ္စုမွ ယာဥ္မ်ားကိုသာ ျပန္ လည္ခြင့္ျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
ဇုန္ထုတ္ကားမ်ား လာ ေရာက္အပ္ႏွံရာတြင္ သက္တမ္း မျပည့္မီ တိုက္ေၾကကားမ်ားဟု ဆိုကာ အပ္ႏွံသည့္ အေရအတြက္ မ်ားျပားလာသျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ ေျပာင္းလဲလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
စလစ္ေဈးကြက္တြင္ ယာဥ္ အိုယာဥ္ေဟာင္းထက္ စက္မႈဇုန္ ထုတ္ကားစလစ္မွာ ပိုမိုမ်ားျပား၍ ယခုထုတ္ျပန္မႈသည္ ျပည္တြင္း ကားေဈးကြက္ကို သက္ေရာက္မႈ ႀကီးမားႏုိင္ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္အေရာင္းအဝယ္ျပဳလုပ္သူ မ်ားက ဆုိသည္။
စက္မႈဇုန္ထုတ္ယာဥ္မ်ားကို သက္တမ္း ၁၀ႏွစ္ျပည့္ပါက က ညနက အပ္ႏွံခြင့္ေပးေနေသာ္ လည္း ေနာက္ပုိင္းတြင္ ဇုန္ထုတ္ ယာဥ္မ်ားထဲမွ မသမာေသာနည္း လမ္းမ်ားျဖင့္ တုိက္ေၾကမ်ားအ ျဖစ္ အသြင္ေျပာင္းကာ လုပ္ ေဆာင္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ယခုကဲ့သုိ႔ ၫႊန္ၾကားခ်က္ထုတ္ျပန္လာျခင္း ျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံေမာ္ ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းထုတ္လုပ္ ျဖန္႔ျဖဴးေရာင္းခ်သူမ်ားအသင္း ဥကၠ႒ေဒါက္တာစုိးထြန္းကေျပာ သည္။ ‘‘အခုလုိလုပ္လုိက္တဲ့အ တြက္ အေကာင္းဘက္ကေတြးရင္ ေတာ့ ရန္ကုန္လိုင္စင္ရႏုိင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ အိမ္စီးေတြသြင္းလုိ႔မရ ေတာ့ဘူး။ စလစ္က ဒီေန႔ေစ်း ကြက္ထဲမွာ ရွာလုိ႔မရေတာ့ဘူး။ ကားေစ်းက ေတာ္ေတာ္တက္လာ ႏုိင္တယ္’’ဟု အဆုိပါအသင္းမွအ တြင္းေရးမွဴးဦးမ်ဳိးဇင္၀င္းကေျပာ ၾကားသည္။
စက္မႈဇုန္ထုတ္ယာဥ္မ်ားကုိ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းအျဖစ္အပ္ ႏွံပါက သက္တမ္းသတ္မွတ္ခဲ့ျခင္း မရွိေသာ္လည္း ၂၀၁၃မွစတင္ၿပီး ၁၀ႏွစ္ျပည့္မွသာလက္ခံမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သတ္မွတ္ခဲ့သည္။
‘‘တိုက္ေၾကလုပ္စားတယ္ ဆို လုပ္စားတဲ့သူကို ဥပေဒအရ တရားစြဲပါ။ ထိထိေရာက္ေရာက္ ကို အေရးယူပါ။ အရင္တုန္းက လိုမ်ိဳး တစ္ခုခုျပႆနာတက္တုိင္း အားလံုး ဝါးလံုးသိမ္းက်ံဳးၿပီး ပတ္ ယမ္းတာမ်ိဳးကို ဒီအစိုးရလက္ ထက္မွာ ထပ္မျဖစ္ေစခ်င္ေတာ့ ဘူး။ မ႐ိုးမသားလုပ္စားသူနဲ႔ ႐ိုး႐ိုး သားသား ျပည္သူဘယ္ဟာ အေရအတြက္ ပုိမ်ားမလဲ။ ကလိန္က က်စ္ဆုိ အဲဒီလူကိုသာ အေရးယူ ပါ။ က်န္တာကေတာ့ ပံုမွန္အ တုိင္းပဲ ဆက္ရွိေနေစခ်င္တယ္။ တစ္ေယာက္မေကာင္းလုိ႔ အား လံုးသိမ္းက်ံဳးၿပီး ဝိုင္းခံၾကရမယ္ ဆုိတာ ဒီဘက္ေခတ္ေတြမွာ မျဖစ္သင့္၊ မရွိသင့္ေတာ့ပါဘူး’’ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ေဆာင္းပါးမ်ားေရးသားေနသူကို အရည္ႀကိဳက သံုးသပ္သည္။
Credit To >>> 7 Day Daily

0 comments:

Post a Comment