5.1.14

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တြင္ City Taxi အျဖစ္ မွတ္ပံုတင္ထားျခင္းမရွိေသးေသာ တကၠစီအမ်ားအျပားရွိေန၍ လိုက္လံဖမ္းဆီးေန

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တြင္ City Taxi အျဖစ္ မွတ္ပံုတင္ထားျခင္းမရွိေသးေသာ တကၠစီအမ်ားအျပားရွိေန၍ ၎တို႔အား ဆက္တိုက္စစ္ေဆးဖမ္းဆီးေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ သိရသည္။


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ တကၠစီမ်ားအေနျဖင့္ က.ည.န တြင္ တရား၀င္ မွတ္ပံုတင္လိုင္စင္ျပဳလုပ္ၿပီး ထပ္မံ၍ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တြင္ City Taxi အျဖစ္ မွတ္ပံုတင္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းသို႔ မွတ္ပံုတင္ထားျခင္းမရွိေသာ တကၠစီမ်ားကို ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕၊ စည္ပင္တို႔ ပူးေပါင္းကာ စစ္ေဆးဖမ္းဆီးေနျခင္းျဖစ္ၿပီး တစ္ပတ္လွ်င္ အဂၤါႏွင့္ၾကာသပေတး ႏွစ္ရက္ စစ္ေဆးေနေၾကာင္း သိရသည္။

“အရင္ ရန္ကုန္တုိင္း ေအးခ်မ္းသာယာေရးႏွင့္ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးေကာင္စီ(တ.ယ.က) လက္ထက္ကေတာ့ City Taxi အျဖစ္ မွတ္ ပံုတင္မထားတဲ့ တကၠစီေတြ ဖမ္းမိရင္ တ. ယ.က အစီအစဥ္နဲ႔ ႐ိုက္တဲ့ ဒဏ္ေၾကး ၅၀၀၀၀ နဲ႔ ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕ဒဏ္ေၾကး ၁၅၀၀ ေပးေဆာင္ရတယ္။ အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ တ.ယ.က ကေန ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ ျဖစ္လာၿပီးေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ဒဏ္ေငြ ၅၀၀၀၀ ကို ပယ္ဖ်က္လိုက္တဲ့ အတြက္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္နည္းဥပေဒအရ ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖဲြ႕မွာ ဒဏ္ေၾကး ၁၅၀၀ ပဲ ေပးေဆာင္ရတယ္။ အခ်ဳိ႕တကၠစီေတြက ၁၅၀၀ ပဲ ေပးေဆာင္ရတယ္ဆိုၿပီး အဖမ္းခံတယ္။ မွတ္ပံုလာမတင္ၾကဘူး။ ဒါေၾကာင့္ စီးတီးတကၠစီအျဖစ္ မွတ္ပံုမတင္ဘဲ ေျပးဆြဲေနတဲ့ယာဥ္ေတြ အမ်ားႀကီးရွိေနပါတယ္”ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွတာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ဆုိသည္။

City Taxi အျဖစ္ မွတ္ပံုမတင္၍ ဖမ္းဆီးခံရေသာ ယာဥ္မ်ားအား ယာဥ္ထိန္းတပ္ဖြဲ႕တြင္ ဒဏ္ေၾကးေငြ ၁၅၀၀ ေပးေဆာင္ၿပီး စီးတီးတကၠစီအျဖစ္ မွတ္ပံုတင္လိုပါ က မွတ္ပံုတင္ရန္ ပ်က္ကြက္ခဲ့သည့္ ဒဏ္ေၾကးေငြႏွင့္ စီးတီးတကၠစီအျဖစ္ မွတ္ပံုတင္ေၾကး က်ပ္ ၃၀၀၀ ေကာက္ခံျခင္း ျဖစ္သည္။

“စီးတီးတကၠစီအျဖစ္ မွတ္ပံုတင္ေၾကး က ဘာမွသိပ္မရွိပါဘူး။ အခ်ဳိ႕က်ေတာ့လည္း က.ည.န မွာ မွတ္ပံုတင္ၿပီးသားကို စည္ပင္မွာ ထပ္မွတ္ပံုတင္ရတာ အခ်ိန္ကုန္တယ္။ အလုပ္႐ႈပ္တယ္။ တကၠစီေျပးဆြဲခ်ိန္ေလ်ာ့ တယ္ဆိုၿပီး လာမလုပ္ၾကတာပါ”ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ က တာ၀န္ရွိသူက ဆိုသည္။

စီးတီးတကၠစီမ်ားသည္ အငွားယာဥ္အျဖစ္ က.ည.န တြင္ မွတ္ပံုတင္ရၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာယာေရးေကာ္မတီတြင္ စီးတီးတကၠစီအျဖစ္ ထပ္မံ မွတ္ပံုတင္ရျခင္းမွာ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ား နစ္နာလ်က္ ရွိေၾကာင္း ယာဥ္ပိုင္ရွင္အခ်ဳိ႕အၾကား ေ၀ဖန္ခဲ့ၾကၿပီး လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္မ်ားကလည္း ယင္းစနစ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းမႈမ်ားပင္ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

စီးတီးတကၠစီအျဖစ္ မွတ္ပံုတင္ေစျခင္း တြင္ က.ည.န တြင္ အမည္ေပါက္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္သာမဘဲ တစ္ဆင့္ေရာင္း၀ယ္ ျပဳလုပ္ခဲ့ပါက လက္ရွိယာဥ္ပိုင္ရွင္အမည္၊ လက္ရွိ ေမာင္းႏွင္ေနေသာ ယာဥ္ေမာင္းအမည္မ်ားကိုပါ မွတ္ပံုတင္ထားျခင္းျဖစ္၍ ရာဇ၀တ္မႈမ်ားျဖစ္လာပါက ေျခရာခံလိုက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ပစၥည္းေပ်ာက္ဆံုးျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚလာပါက ယာဥ္နံပါတ္မွတ္မိပါက စည္ပင္သာယာခ႐ိုင္ ႐ံုးေလးခုတြင္ စံုစမ္းႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ တာ၀န္ရွိသူက ဆိုသည္။

ယင္းစနစ္ကို ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ကတည္း စတင္ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တြင္ လာေရာက္ မွတ္ပံုတင္ထားေသာ စီးတီးတကၠစီ အေရအတြက္ ၂၇၀၀၀ ေက်ာ္ရွိသည္ဟု သိရသည္။

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment