8.12.15

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ခံုးေက်ာ္တံတား သံုးစင္း တစ္ၿပိဳင္တည္း တည္ေဆာက္မႈေၾကာင့္ ဆိုးရြားစြာ ျဖစ္ေပၚေနေသာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ခ်က္ခ်င္း ေျဖရွင္းေပးရန္ ရွိ၊မရွိ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္တြင္ ေမးျမန္း

 
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေနရာသံုးခုတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတား သံုးစင္း တစ္ၿပိဳင္တည္း တည္ေဆာက္ေနမႈေၾကာင့္ ဆိုးရြားစြာ ျဖစ္ေပၚေနသည့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားအား ခ်က္ခ်င္း ေျဖရွင္းေပးရန္ ရွိ၊မရွိ ဒီဇင္ဘာ ၇ ရက္တြင္ ျပဳလုပ္သည့္ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္တြင္ ဗဟန္းၿမိဳ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္ (၂) လႊတ္ေတာ္ ကုိယ္စားလွယ္ ေဒါက္တာ ညိဳညိဳ သင္းက ေမးျမန္းခဲ့သည္။
 
အဆိုပါ ခံုးေက်ာ္တံတားတည္ ေဆာက္မႈ လုပ္ငန္းတိုင္းတြင္ ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ားခ်၍ ယာဥ္အသြားအလာကို ရွင္းလင္းေပးရန္ အစီအစဥ္ ရွိ၊မရွိ၊  အဆိုပါ စီမံခ်က္မ်ားကို ညဘက္တြင္ လုပ္ငန္းမ်ားခြဲ၍ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ျခင္း ရွိ၊မရွိကိုလည္း ၎က ဆက္လက္ ေမးျမန္းခဲ့သည္။
 
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လက္ရွိ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း တာေမြအ၀ိုင္း လမ္းငါးခြဆံု၊ ကုကၠိဳင္း၊ ရွစ္မိုင္လမ္းဆံုတို႔တြင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို တစ္ၿပိဳင္တည္း တည္ေဆာက္ေနျခင္းျဖစ္ရာ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ ဆိုးရြားစြာ ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း သိရသည္။
 
အဆိုပါ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ရွင္းလင္းႏုိင္ရန္အတြက္ စီမံကိန္းမ်ား မစတင္မီကပင္ ယာဥ္ထိန္းရဲ တပ္ဖြဲ၀င္မ်ား၊ သက္ဆုိင္ရာ ယာဥ္လိုင္း အဖြဲ႕အစည္းမ်ား အားလံုးျဖင့္ ပူးေပါင္း၍ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ရွင္းလင္းေရး ႀကိဳတင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ေနစဥ္ ကာလအတြင္း ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈမ်ား အထိုက္အေလ်ာက္ ရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္မ်ားအား အၿပိဳင္အဆိုင္ တိုးေ၀ွ႕မေမာင္းဘဲ စည္းကမ္းတက် ေမာင္းႏွင္ပါက ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈမ်ား ဆိုရြားစြာ ပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့နည္းသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က ျပန္လည္ ေျဖၾကားသည္။
 
တာေမြအ၀ိုင္း လမ္းငါးခြဆံု ခံုးေက်ာ္တံတားအား ေရႊေတာင္ ကုမၸဏီ၊ ကုကၠိဳင္းလမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတားအား Capital Develo-pment ကုမၸဏီႏွင့္ ရွစ္မိုင္လမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတားအား Crown Advance ကုမၸဏီတို႔က တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္ေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တာေမြအ၀ုိင္း လမ္းငါးခြဆံု ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေနသည့္ လမ္းပိုင္းမ်ားတြင္ ယာဥ္ထိန္း တပ္ဖြဲ႕၀င္မ်ား၊ ယာဥ္စည္းကမ္း ထိန္းသိမ္းေရး ပူးေပါင္းအဖြဲ႕မ်ားျဖင့္ ယာဥ္ေၾကာ ရွင္းလင္းေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို ေန႔စဥ္ ၂၄ နာရီ တာ၀န္ခ်ထား လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း၊ ကုကၠိဳင္းလမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း ေနရာတြင္လည္း ကမၻာေအး ေစတီလမ္းအား ေခတၱပိတ္၍ လုပ္ေနသည့္အတြက္ ကမၻာေအးေစတီလမ္းမွ သြားလာေနသည့္ ယာဥ္မ်ားအား စက္မႈ (၁) လမ္း၊ ဆရာစံလမ္းမ်ားမွ လမ္းလႊဲ ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ ရွိၿပီး အဆိုေနရာတြင္လည္း ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ား၊ ယာဥ္စည္းကမ္း ထိမ္းသိမ္းေရး အဖြဲ႕မ်ား ပူးေပါင္းလုပ္ေဆာင္ရာ ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ားကို ၂၄ နာရီ ခ်ကာ ယာဥ္ေၾကာ ရွင္းလင္းေရး လုပ္ေဆာင္လ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ အလားတူ ရွစ္မိုင္လမ္းဆံုး ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္း၌လည္း ၂၄ နာရီ ယာဥ္ေၾကာ ရွင္းလင္းေရး လုပ္ေဆာင္ေနသည္ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္က ေျပာၾကားသည္။
 
သို႔ျဖစ္ရာ တည္ေဆာက္ဆဲ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား မၿပီးစီးခင္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈမ်ားကို အခ်ိန္ အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိ စည္းကမ္းရွိစြာျဖင့္ သည္းခံၿပီး ေမာင္းႏွင္ၾကရန္ႏွင့္ စီမံခ်က္အတိုင္း ၿပီးစီးရန္ ၾကပ္မတ္ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း ဦးေအာင္ခင္က ျပန္လည္ ေျဖၾကားသည္။
 
လက္ရွိ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းမ်ားတြင္ ယာဥ္ထိန္းရဲ ေလးဦးမွ ၁၂ ဦးအထိ တာ၀န္ခ်ထားေပးေၾကာင္းႏွင့္ ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ားကို ၁၂ နာရီ၊ ၁၈ နာရီ၊ ၂၄ နာရီ အဆုိင္းမ်ားျဖင့္ တာ၀န္ခ်ထားေပးေၾကာင္းလည္း အမွတ္ (၂) ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုးမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ဆိုသည္။
 
သို႔ေသာ္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းမ်ားအနီး ညေနပိုင္း အခ်ိန္မ်ားတြင္သာ ယာဥ္ထိန္းရဲရွိၿပီး က်န္သည့္ အခ်ိန္မ်ားတြင္ ေတြ႕ရမႈနည္းပါးေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ သြားလာေနသည့္ စီမံကိန္းအနီး ေနသူမ်ားႏွင့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားက ေျပာၾကားသည္။
 
ထုိ႔ျပင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ အင္တိုက္အားတိုက္ လုပ္ေဆာင္ျခင္း မရွိဘဲ လုပ္ငန္းခြင္ ေနရာမ်ားကို အက်ယ္ႀကီးပိတ္ကာ ယူထားၿပီး အမ်ားျပည္သူ သြားလာရန္ ေျခာက္လမ္းသြား လမ္းမႀကီးအား တစ္ဖက္ တစ္လမ္းစီသာ သြားလာခြင္ ေပးထားျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ဆိုးရြားစြာ ျဖစ္ေပၚေနျခင္း ျဖစ္သည္။
 
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားကို ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ကာ ေျဖရွင္းခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ေျပလည္မႈ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္ လာမည့္ ၂၀၁၆-၂၀၁၇ ဘ႑ာႏွစ္ အစိုးရသစ္ တာ၀န္ယူခ်ိန္တြင္ ခံုးေက်ာ္တံတား ႏွစ္စင္းအား ကမၻာေအး ေစတီလမ္းႏွင့္ ပါရမီလမ္းႏွင့္ ေျမာက္ဥကၠလာ လမ္းဆံုတို႔တြင္ ေဆာက္လုပ္ရန္ လက္ရိွ အစိုးရက ဘ႑ာေငြ ထည့္သြင္းလ်ာထားခဲ့ၿပီး ျဖစ္သည္။
Credit to >>> Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment