22.3.16

၂၀၂၀ တြင္ ျမန္မာဘီယာေစ်းကြက္ကိုဦးေဆာင္ႏုိင္ရန္ Heineken ရည္မွန္း

ကမၻာေက်ာ္ဘီယာအမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုျဖစ္ေသာ Heineken သည္ ၂၀၂၀ ခုႏွစ္အေရာက္တြင္ ျမန္မာဘီယာေစ်းကြက္၌ ဦးေဆာင္သူျဖစ္လာရန္ ရည္မွန္းလွ်က္ရွိသည္။

ျမန္မာေစ်းကြက္အတြင္းသုိ႔  စတင္၀င္ေရာက္ေနျပီျဖစ္ေသာ Heineken သည္ ျပိဳင္ဘက္ ျပည္တြင္း၊ျပည္ပ ဘီယာ အမွတ္တံဆိပ္မ်ားအေပၚ အသာရျပီး ေစ်းကြက္ေ၀စုအမ်ားစုကိုသိမ္းပိုက္ႏုိင္လိမ့္မည္ဟုလည္း ယံုၾကည္လွ်က္ရွိသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ Heineken ဘီယာသည္ ျမန္မာျပည္ေစ်းကြက္၌ နံပါတ္ ၅ ေနရာ၌သာရပ္တည္ႏုိင္ေနေသးေသာ္လည္း ယခုႏွစ္မွစ၍ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေရွ႕သို႔တစ္ဆင့္တက္လွမ္းျပီး ၂၀၂၀ ခုႏွစ္အေရာက္တြင္ နံပါတ္ ၁ ေနရာသို႔ေရာက္ရွိရန္ ရည္မွန္းထားေၾကာင္း Heineken ဘီယာကိုျမန္မာျပည္တြင္ ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ျဖဴးလွ်က္ရွိသည့္ APB Alliance Brewery ကုမၸဏီ၏ မန္ေနဂ်င္းဒါရိုက္တာ လက္စတာတန္ က ေျပာၾကားသည္။
ေဟာ္လန္ႏိုင္ငံထြက္ဘီယာအမွတ္တံဆိပ္ျဖစ္ေသာ Heineken ကိုလြန္ခဲ့ေသာ ၆ လခန္႔က ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္စတင္ေရာင္းခ် ခဲ့ျပီး လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ျပည္တြင္း၊ျပည္ပဘီယာအမွတ္တံဆိပ္မ်ားႏွင့္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ယွဥ္ျပိဳင္ရလွ်က္ရွိသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံသည္ ျမိဳ႕ျပစရိုက္၊ လူဦးေရ၊ စီးပြားေရး ႏွင့္ လူလတ္တန္းစားအေရအတြက္ လွ်င္ျမန္စြာဖြံ႕ျဖိဳးလာမည္ ျဖစ္သျဖင့္ မၾကာမီႏွစ္မ်ားအတြင္းမွာပင္ Heineken ၏ အာရွပစိဖိတ္ထိပ္တန္းေစ်းကြက္ ၃ ခုတြင္ တစ္ခုအပါအ၀င္ ျဖစ္လာလိမ့္မည္ ဟုလည္း မစၥတာလက္စတာတန္ က ေျပာၾကားသည္။
Heineken သည္ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၆၀ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံကာျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ဘီယာစက္ရံုတစ္ခုတည္ေဆာက္ခဲ့ျပီး အဆိုပါစက္ရံုမွာ ျပီးခဲ့သည့္ႏွစ္ ဇူလိုင္လမွစတင္ကာလည္ပတ္လွ်က္ရွိသည္။
Credit To >>> Mizzima Burmese

0 comments:

Post a Comment