23.5.16

တစ္ႏွစ္လွ်င္ လူမႈေရး မီဒီယာပို႔စ္အတု ၄၈၈ သန္း တ႐ုတ္အစိုးရ ဖန္တီးေန

ထိခိုက္လြယ္ေသာ အေၾကာင္းကိစၥရပ္မ်ားမွ အာ႐ံုေျပာင္းရန္ ႀကိဳးပမ္းသည့္အေနျဖင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ လူမႈေရးမီဒီယာ ပို႔စ္အတု ၄၈၈ သန္းကို တ႐ုတ္အစိုးရက ဖန္တီးေနေၾကာင္း ေလ့လာေတြ႕ရိွခ်က္သစ္တစ္ခုတြင္ ေဖာ္ျပခ်က္အရ သိရသည္။

သုေတသီမ်ားက အစိုးရဝန္ထမ္းမ်ားျဖင့္ ေအာင္ျမင္စြာ လည္ပတ္ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ သိုဝွက္ေသာ စစ္ဆင္ေရးတစ္ခုဟု ေဖာ္ျပခဲ့သလို ၎က တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ သတင္းႏွင့္ အခ်က္အလက္ထိန္းခ်ဳပ္ရန္ ဆႏၵရိွေနမႈအေပၚ မီးေမာင္းထိုးျပေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဆိုခဲ့သည္။
တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ Google ႏွင့္ Facebook အပါအဝင္ ႏိုင္ငံျခား ဝက္ဘ္ဆိုက္မ်ားႏွင့္ လူမႈေရးကြန္ရက္ အမ်ားအျပားကို တားျမစ္ထားသလို ျပည္တြင္း လူမႈေရးမီဒီယာဆိုက္မ်ားရိွ လႈပ္ရွားမႈမ်ားကိုလည္း အာဏာပိုင္အဖြဲ႕မ်ားက အနီးကပ္ေစာင့္ၾကည့္ျခင္း၊ စိစစ္ျဖတ္ေတာက္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္လ်က္ရိွသည္။
ဟားဗက္တကၠသိုလ္မွ အခ်က္အလက္သုေတသီျဖစ္သူ ဂယ္ရီကင္း ဦးေဆာင္သည့္အဖြဲ႕သည္ လူမႈေရးမီဒီယာပို႔စ္တစ္ခုအတြက္ အစိုးရထံမွ ယြမ္ ျပား ၅၀ (၀.၀၈ ေဒၚလာ) ရရိွသည့္ တ႐ုတ္ဝါဒျဖန္႔ခ်ိေရးသမားမ်ားဟု လူသိမ်ားေသာ “Fifty Cent Party” ႏွင့္စပ္လ်ဥ္း၍ ေလ့လာမႈတစ္ရပ္ ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
“Fifty Cent Party” သည္ အင္တာနက္ေပၚရိွ ႏိုင္ငံေရးႏွင့္ပတ္သက္ေသာ ေဆြးေႏြးျငင္းခံုမႈမ်ားတြင္ အစိုးရဘက္မွ ဝင္ေရာက္ေျပာၾကားေလ့ရိွေၾကာင္း၊ ပို႔စ္အမ်ားစုသည္ အေၾကာင္းအရာေခါင္းစဥ္ကို ေျပာင္းလဲၿပီး လူမ်ား၏အာ႐ံုကို ေျပာင္းလဲရန္ ႀကိဳးပမ္းသည့္ ပို႔စ္မ်ားသာျဖစ္ေၾကာင္း သုေတသီမ်ားက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ထိခိုက္လြယ္ေသာ အေၾကာင္းကိစၥရပ္မ်ားမွ အာ႐ံုေျပာင္းရန္ ႀကိဳးပမ္းသည့္အေနျဖင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ လူမႈေရးမီဒီယာ ပို႔စ္အတု ၄၈၈ သန္းကို တ႐ုတ္အစိုးရက ဖန္တီးေနေၾကာင္း ေလ့လာေတြ႕ရိွခ်က္သစ္တစ္ခုတြင္ ေဖာ္ျပခ်က္အရ သိရသည္။
Credit To >>> Internet Journal

0 comments:

Post a Comment