7.10.13

ေနာဝွစ္ခ်္ႏွင့္ ပြဲစဥ္တြင္ စြန္႔စားဆံုးျဖတ္မႈအခ်ို႕ ျပဳလုပ္ခဲ့ဟု ေမာ္ရင္ဟိုဝန္ခံ

ေနာဝွစ္ခ်္စီးတီးႏွင့္ ပြဲစဥ္တြင္ အသင္း၏ ဗ်ဴဟာ အေျပာင္းအလဲ စြန္႔စားမႈမ်ား ရွိခဲ့ေၾကာင္း ခ်ယ္လ္ဆီး မန္ေနဂ်ာ ဟိုေဆး ေမာ္ရင္ဟိုက ဝန္ခံ ေျပာၾကားလိုက္သည္။
ခ်ယ္လ္ဆီးသည္ ေနာဝွစ္ခ်္ကို အေဝးကြင္းတြင္ (၃-၁)ျဖင့္ အႏုိင္ရခဲ့ေသာ္လည္း ေအာ္စကာ၏ ဦးေဆာင္ဂိုးကို အန္သိုနီ ပီလ္ကင္တန္က ေခါင္းတိုက္ ေခ်ပသျဖင့္ (၁)ဂိုးစီ သေရျဖင့္ ရုန္းကန္ခဲ့ရေသးသည္။ သို႔ေသာ္လည္း အသက္(၅၀)အရြယ္ ေပၚတူဂီသား မန္ေနဂ်ာက ဆမ္ျမဴရယ္လ္အီတူး၊ အီဒင္ဟာဇက္ႏွင့္ ဝီလ်ံတို႔ကို ထည့္သြင္းကာ ဦးေဆာင္မႈကို ျပန္လည္ရယူရန္ အားထုတ္ခဲ့ၿပီး ဟာဇက္ႏွင့္ ဝီလ်ံတို႔က ဂိုးမ်ားထပ္သြင္းကာ (၃)မွတ္အျပည့္ ရယူႏုိင္ခဲ့သည္။ ေမာ္ရင္ဟိုက မိမိအေနျဖင့္ လိုအပ္လွ်င္ ဗ်ဴဟာပိုင္းကို လံုးဝေျပာင္းလဲ စြန္႔စားရမည္သာ ျဖစ္ေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။

"ဒီပြဲအတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ ႀကိဳတင္စိတ္ကူးထားပံုက ပထမဆံုး ဦးေဆာင္ဂိုး (၂)ဂိုး သြင္းယူႏုိင္ၿပီး ပြဲအေျခအေနကို ျပတ္သားသြားေစဖို႔ပါ။ ကစားသမားေတြက သူတို႔တာဝန္ကို အေကာင္းဆံုး လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေပမယ့္ ၿပိဳင္ဘက္က ထိုက္ထိုက္တန္တန္ ေခ်ပဂိုး ျပန္ရသြားတဲ့အခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အခက္ႀကံဳလာပါတယ္။ ေနာဝွစ္ခ်္ဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ေကာင္းေကာင္း အက်ပ္ေတြ႕ေအာင္ ကစားျပခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စြန္႔စားတဲ့ဘက္က နည္းနည္း ခ်ဥ္းကပ္ခဲ့ရတယ္။ (၁)မွတ္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကစားတာ မဟုတ္ဘူးေလ။ တိုက္စစ္သမားေတြ ၿပံဳထည့္လုိက္တာဟာ စြန္႔စားမႈ တစ္ခုပါ။ တကယ္လို႔ တစ္ခုခု လြဲေခ်ာ္ခဲ့ရင္လည္း ဒီအတြက္ တာဝန္ယူရမွာ ကၽြန္ေတာ္ပါပဲ"ဟု ေမာ္ရင္ဟိုက ေျပာဆိုခဲ့သည္။

၎က ေအာ္စကာအတြက္ အဖြင့္ဂိုး ဖန္တီးေပးခဲ့သည့္ ဒမ္ဘာဘားကိုလည္း ခ်ီးက်ဴးခဲ့သည္။ "ကၽြန္ေတာ္ ခုပြဲမွာ ဘားကို အသံုးျပဳဖုိ႔ အေလးအနက္ ဆႏၵရွိခဲ့ပါတယ္။ သူဟာ ဒီလိုပြဲစဥ္ေတြနဲ႔ လုိက္ဖက္တယ္ ဆိုတာကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ သိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခက္ခဲလာတဲ့ အေျခအေန တခ်ို႕ေၾကာင့္ အေျပာင္းအလဲကို ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားခဲ့တယ္။ ပြဲက ပိုၿပီး ဖြင့္ကစားလာခ်ိန္မွာ ေနရာလြတ္ေတြ ေတာ္ေတာ္ေလး ေပၚလာတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အီတူးကို ကစားခိုင္းဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာပါ။ အခက္အခဲေတြ ၾကားကေန ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ထုိက္တန္တဲ့ အႏုိင္ရလဒ္ကို ပိုင္ဆိုင္ႏုိင္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္"ဟုလည္း ေမာ္ရင္ဟိုက မွတ္ခ်က္ျပဳသြားသည္။

Soccer Myanmar

0 comments:

Post a Comment