17.1.14

ေလယာဥ္ေျပးလမ္းေခ်ာ္ရျခင္း အေၾကာင္းရင္း

ေလယာဥ္တစ္စီး ေျပးလမ္းေခ်ာ္ျပီး မေတာ္တဆ ထိခိုက္မႈ ျဖစ္ခ့ဲပါတယ္။

ဘာ့ေၾကာင့္ ေျပးလမ္းေခ်ာ္ရတာလဲဆိုတာ သိခ်င္လို႔ ဝါရင့္ေလယာဥ္မႉးႀကီးက အဲဒီေလယာဥ္ကုိ ေမာင္းခ့ဲတ့ဲ သူ႔တပည့္ေလယာဥ္မႉးေလးကုိ စစ္ေဆးေမးျမန္းေနပါတယ္… …

“အဲဒီကြင္းကုိ ဆင္းတ့ဲ အခ်ိန္တုန္းက ရာသီဥတု ေကာင္းတယ္မလား”
“ေကာင္းပါတယ္ခင္ဗ်၊ ကြင္းကုိ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ျမင္ရပါတယ္”

“ေလယာဥ္ဘီးေရာ ခ်လို႔ရတယ္မလား”
“ရပါတယ္ခင္ဗ်”

“ေလယာဥ္ရဲ႕ စက္ပုိင္းဆိုင္ရာ ခၽြတ္ယြင္းလို႔လား”
“အင္ဂ်င္ပုိင္းလည္း အားလံုးေကာင္းပါတယ္ ဆရာ”

“ဒါဆို ဘာလို႔ ေျပလမ္္းေခ်ာ္က်ရတာလဲကြ”
“ေျပးလမ္းေၾကာင့္ပါ”

“ေျပးလမ္းက ဘာျဖစ္လို႔လဲ”

ေလယာဥ္မႉးေလးရဲ႕ အေျဖက စိတ္ဝင္စားဖို႔ ေကာင္းတယ္… …

“ေျပးလမ္းက ေပ ၃၀ ေလာက္ပဲ ရွည္တယ္ဆရာ”

“ေဟ…. ဟုတ္လား”
“ဟုတ္တယ္ဆရာရဲ႕၊ အရွည္ကသာ ေပ ၃၀ ထဲရိွတာ၊ ေျပးလမ္း အက်ယ္က်ေတာ့ မလိုအပ္ဘဲ တစ္မိုင္ခြဲေလာက္ လုပ္ထားတယ္ ဆရာရဲ႕”

အဲဒီေတာ့မွ ေလယာဥ္မႉးႀကီးလည္း သေဘာေပါက္သြားျပီး သူ႔တပည့္ကုိ ဖေနာင္နဲ႔ ထေပါက္ရင္း ေျပာလိုက္တယ္… …

“ေခြးမသား …… ၊ နင့္ဟာနင္ မွားျပီး ေျပးလမ္းကုိ ကန္႔လန္႔ ဆင္းမိရင္ ဆင္းမိတယ္ မေျပာဘူး။
အင့္ဟာ.. ဖုန္း”

“ေအာင္မငွီး ျဗန္႔…”

(သန္၄ကုိ ေပါက္ကရေရးသည္)

0 comments:

Post a Comment