13.6.13

ေက်ာင္းျပင္ပ မူလတန္း ပညာေရး ေက်ာင္းအပ္လက္ခံမႈမ်ားကို ဇူလိုင္ပထမပတ္တြင္ စတင္ေဆာင္ရြက္သြားမည္

ေက်ာင္းျပင္ပ မူလတန္း ပညာေရး အစီအစဥ္သုိ႔ တက္ေရာက္သည့္ ေက်ာင္းသားမ်ားအား ၂၀၁၂ ခုႏွစ္က ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေအးပပ) 
၂၀၁၃-၁၄ ပညာသင္ႏွစ္အတြက္ ေက်ာင္းျပင္ပ မူလတန္းပညာေရး ေက်ာင္းအပ္လက္ခံမႈမ်ား ကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ဇူလိုင္လ ပထမပတ္၌ စတင္ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယခင္ႏွစ္က ေက်ာင္းျပင္ပမူလတန္း ပညာေရး အစီအစဥ္၏ ေက်ာင္းအပ္လက္ခံမႈကို ဇြန္ ၂၀ ရက္တြင္ စတင္လက္ခံခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယခု ပညာသင္ႏွစ္အတြက္ ေက်ာင္းအပ္ လက္ခံျခင္း ကို ဇူလိုင္ ပထမပတ္ အတြင္းတြင္ စတင္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး တက္ေရာက္မည့္ သင္တန္းသားမ်ား စာရင္းႏွင့္ ေက်ာင္းျပင္ပ မူလတန္း ပညာေရး ေက်ာင္းအေျခစိုက္ စခန္းမ်ားကိုလည္း စီစဥ္ ထားရွိၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

"ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ဆရာတို႔ေက်ာင္းအပ္လက္ခံဖို႔အတြက္ အေရအတြက္ စာရင္းေတြေကာက္ ယူထားတယ္။ သင္တန္းသားေတြတက္ေရာက္ဖို႔အဆင္ေျပမယ့္ ေနရာေတြ မွာ စခန္းေတြကို ထားရွိဖို႔ ေတြကိုလည္း စီစဥ္ထားၿပီး ျဖစ္ပါတယ္။ ေက်ာင္းျပင္ပ ပညာေရးမွာ ပါ၀င္သင္ၾကားေပးမယ့္ သင္တန္းဆရာေတြကို TOT လို႔ေခၚတဲ့ သင္ၾကားေရး ဆရာျဖစ္ သင္တန္းေတြကိုလည္း ထပ္ၿပီးသင္ၾကား ေပးဖို႔လည္း စီစဥ္ထားပါေသးတယ္။ ဒါေတြၿပီး ရင္ေတာ့ ထပ္ၿပီးေတာ့ သင္ၾကားေရးသင္တန္းသားေတြအတြက္ သင္ၾကားမႈေတြကို စလို႔ရပါၿပီ။ တက္မယ့္ သင္တန္းသားေလးေတြရဲ႕ သင္တန္းတက္ႏုိင္မႈ အေျခအေန ေတြကိုလည္း ခ်ိန္ေနရလို႔ပါ" ဟု ေက်ာင္းပညာ မူလတန္း ပညာေရး၏ စီမံခ်က္ ဒါ႐ိုက္တာ ဦးတင္ညိဳက ဆုိသည္။

"ေက်ာင္းျပင္ပ မူလတန္းပညာေရး အစီအစဥ္က အခက္အခဲအမ်ဳိးမ်ဳိးရွိလို႔ ေက်ာင္းမတက္ႏုိင္ တဲ့ ကေလးေတြကို အနည္းဆံုး မူလတန္းပညာၿပီးေျမာက္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးတဲ့ ေကာက္ သင္းေကာက္ ပညာေရး အစီအစဥ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ေက်ာင္းျပင္ပမူလတန္းပညာေရး ကေလးမ်ား ရဲ႕ အသက္သတ္မွတ္ခ်က္ဟာ ၁၀ ႏွစ္မွ ၁၄ ႏွစ္ျဖစ္ၿပီး သူတို႔နဲ႔ ကိုက္ညီဆီေလ်ာ္မယ့္ သင္႐ိုး စာအုပ္ေတြကုိ ျပဳစုထားတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ႏွစ္ႏွစ္အေတာ အတြင္းမွာ အေျခခံပညာ မူလတန္းနဲ႔ ကြၽမ္းက်င္မႈ အဆင့္ခ်င္း တူညီတဲ့ သင္႐ိုးကို ၿပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ေက်ာင္းျပင္ပ မူလတန္းပညာေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍ ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာန၊ ျပည္ေထာင္စု ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးေအးၾကဴက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ေက်ာင္းျပင္ပ မူလတန္း ပညာေရး ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကို ၂၀၀၈-၀၉ ပညာသင္ႏွစ္မွ စတင္ကာ စမ္းသပ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာမွာ ယခုအခါ တစ္ႏုိင္ငံလံုးအတိုင္းအတာအရ ေဆာင္ရြက္ေန ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment