လမ္းပိုင္းအားနည္းခ်က္ေၾကာင့္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္း ပ်မ္းမွ်အားျဖင့္ တစ္လလွ်င္ မီးရထားမေတာ္တဆမႈ ေလးႀကိမ္ခန္႔ ျဖစ္ပြားလ်က္ရွိသည္ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ လက္ေထာက္ အေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ ေက်ာ္မ်ိဳးက ေျပာသည္။ ''လမ္းပိုင္းဆိုင္ရာစံခ်ိန္စံၫႊန္း မမီတာ ကအဓိကေပါ့၊ ေက်ာက္ဆိုလည္း ေက်ာက္ထုဘယ္ေလာက္ထည့္ရမယ္ စသျဖင့္မျပည့္မီ တာေပါ့''ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။
ကြၽမ္းက်င္လုပ္သားအားနည္းျခင္းႏွင့္ ေခတ္မီစက္ကိရိယာ မသံုးစြဲႏိုင္ျခင္းတို႔မွာ လမ္းပိုင္းဆိုင္ ရာအားနည္းမႈကို ျဖစ္ေပၚေစသည္ဟု ဆိုသည္။ မီးရထားမေတာ္မဆျဖစ္ပြားမႈမ်ားတြင္ ေျပး ဆြဲေနေသာ လမ္းပိုင္းမ်ား၌ ျဖစ္ပြားျခင္းထက္ တြဲေရႊ႕လုပ္ငန္းေဆာင္ ရြက္သည့္ ယာဒ္ဝင္းမ်ား ထဲ၌ အျဖစ္ မ်ားသည္ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။ ''ယာဒ္ဝင္းဆိုတာ လမ္းေၾကာင္း ေျပးတဲ့ အပိုင္း မဟုတ္ဘူး။ စက္ေခါင္း ေတြ သြင္းတယ္၊ ထုတ္တယ္၊ တြဲေရႊ႕တဲ့ ေနရာပါ''ဟု ၄င္းက ဆိုသည္။
မိုးတြင္းကာလ၌ လမ္းပိုင္းအား နည္းမႈေၾကာင့္ မီးရထား မေတာ္တဆျဖစ္ ပြားမႈ မရွိေစရန္ ေျမ ကြၽံမႈအမ်ားဆံုးျဖစ္ ပြားတတ္သည့္ လမ္းသစ္မ်ားျဖစ္ေသာ တိုးေၾကာင္ကေလး-ဒဂံုအေရွ႕ပိုင္း တကၠသိုလ္၊ တိုးေၾကာင္းကေလး-သီလ ဝါ၊ တိုးေၾကာင္ကေလး-ဒဂံုတကၠသိုလ္ လမ္းပိုင္းမ်ား ကို ျပင္ဆင္ေနသည္ဟု ၄င္းက ဆက္ေျပာသည္။ ၿမိဳ႕ပတ္(ဆင္ေျခဖုံး) လမ္းပိုင္းမ်ားကို ေန႔ စဥ္ျပင္ဆင္ေနမႈအျပင္ ရန္ ကုန္္-မႏၲေလးလမ္းႏွင့္ ရန္ကုန္-ျပည္ လမ္းမ်ားတြင္လည္း လမ္းပိုင္း ဆိုင္ရာ ျပင္ဆင္မႈကို ျပဳလုပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။
ေဝမာထြန္း
0 comments:
Post a Comment